شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟

نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت در رویداد زنده موجانگ به صورت رسمی معرفی شد و کلی آیتم جدید قرار است به بازی اضافه شوند اما یکی از بهترین و جذاب‌ترین این آیتم‌ها شارژ بادی نام دارد که همراه آپدیت جدید به بازی افزوده می‌شود. حالا در این مقاله سراغ بررسی این آیتم کاربردی رفتیم؛ با ویجیاتو همراه باشید.

<!–

–>


شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتوشارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتو

همان‌طور که در ابتدا گفتم کلی جزئیات جدید قرار است به آپدیت ۱.۲۱ بازی اضافه شوند و در این بین ماب Breeze یکی از محبوب‌ترین مخلوقاتی به شمار می‌رود که قرار است طی این آپدیت در آینده‌ای نه چندان دور به بازی اضافه شود. این موجود در هوا پرواز می‌کند و با پرتاب باد به هر سمت، تله‌ها را فعال می‌کند و پلیرها را به هر سمت و سویی پرتاب می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست و باد در آپدیت جدید کاربرد بیشتری هم پیدا می‌کند که یکی از بهترین آن‌ها، آیتم شارژ بادی یا همان Wind Charge است.

شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتوشارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتو

در واقع این آیتم جدید و کاربردی خود به خود در بازی وجود ندارد و با کشتن همین ماب جدید به نام بریز، می‌توانید به حدود ۵ تا ۶ شارژ بادی دست پیدا کنید. بعد از برداشتن این آیتم که تا ۶۴ مورد می‌توانید آن را ذخیره کنید، کافیست شارژ بادی را به دست بگیرید و آن را درست مانند گلوله برفی پرتاب کنید. شارژ بادی با کوچک‌ترین برخورد به هر سطحی منفجر شده و موجودات در محدوده شعاع خود را تا فاصله زیادی پرتاب می‌کند.

شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتوشارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتو

این نوع پرتاب شارژ بادی درست مانند همان نوع از حمله‌ای است که بریز می‌تواند انجام دهد و فرق خاصی بین آن‌ها نیست و فقط به مقدار صدمه‌ای است که وارد می‌کنند چرا که بریز ۱۰ درصد صدمه بیشتری می‌تواند با پرتاب جانوران به آن‌ها وارد کند. با استفاده از شارژ بادی می‌توانید پلیرها را حتی به سمت هوا هم پرتاب کنید که اگر زیر آن‌ها خالی باشد، فال دمیج به آن‌ها وارد می‌شود.

هم‌چنین این شارژ‌های بادی با رد استون‌ها و بلوک‌های خاصی تعاملات ویژه‌ای می‌توانند برقرار کنند. شارژهای بادی می‌توانند درهای غیرآهنی را باز کنند و دکمه‌ها را فعال کنند، زنگ‌‌ها را به صدا دربیاورند، شمع‌های روشن را خاموش کنند و گل‌های Chorus را از بین ببرند. تمام این کاربردها باعث می‌شوند تا هرچه زودتر به ارزش شارژهای بادی پی ببرید و زودتر از بقیه در آپدیت ۱.۲۱ بازی از آن استفاده کنید. از آنجایی که ماب بریز تنها از طریق Trail Spawners اسپاون می‌شوند پس بهتر است که یک مزرعه برای به دست آوردن شارژ بادی برای خودتان بسازید.

شارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتوشارژ بادی در ماینکرفت چطور کار می‌کند؟ - ویجیاتو

اگر پلیرها بتوانند از زمان‌بندی درست خود استفاده کنند، خیلی راحت می‌توانند از این آیتم کاربردی بهره ببرند. این آیتم می‌تواند مبارزه با Ender Dragon را خیلی راحت‌تر کند یا حتی به پلیرها اجازه می‌دهد تا فال دمیج خود را خنثی کنند. علاوه بر این اگر درگیر با گروهی از دشمنان باشید، می‌توانید به وسیله شارژهای بادی سرعت آن‌ها را کم کنید یا حتی فاصله آن‌ها را با خود چند برابر بیشتر کنید یا حتی تله‌ها را از راه دور فعال کنید تا گیر تله‌های شما بیفتند.



مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part II Remasteredتولد دوباره یک شاهکار
بررسی بازی The Last of Us Part II Remasteredبررسی بازی The Last of Us Part II Remastered

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.