سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Avatar: Frontiers of Pandora اعلام شد

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Avatar: Frontiers of Pandora اعلام شد

Avatar: Frontiers of Pandora، بازی اکشن ساخته استودیو Massive Entertainment که در دنیای آواتار جیمز کامرون می‌گذرد، سرانجام در ماه دسامبر منتشر می‌شود. اکنون یوبیسافت اعلام کرده که بازیکنان رایانه‌های شخصی به چه نوع سخت افزاری در سیستم خود نیاز دارند تا ماجراجویی Na’vi را تجربه کنند.

<!–

–>

حداقل مشخصات این عنوان، ۳۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۰۸۰p با فعال کردن قابلیت FSR2 است. از بازیکنان می‌خواهد که حداقل RX 5700 8GB، NVIDIA GTX 1070 8GB یا پردازنده گرافیکی Intel Arc A750 8GB، همراه با پردازنده Ryzen 5 3600 یا Intel i7-8700K داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:زبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینمابازی با یک ایده در دو جهان فانتزی شگفت‌انگیز
زبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینمازبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینما

در بالاترین مشخصات ذکر شده، یوبیسافت می‌گوید که بازیکنان برای رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی با کیفیت ۴K، به AMD RX 7900 XTX 24GB یا NVIDIA RTX 4080 16GB نیاز دارند و این نیز به قابلیت FSR2 نیاز دارد.

در زیر مشخصات کامل ذکر شده است:

AvatarAvatar

انعکاس‌ها و سایه‌های رهگیری پرتو، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض و ابزار بنچمارک داخلی گسترده نیز برای نسخه PC تایید شده است.

در مورد گزینه‌های Upscaling، یوبیسافت نسخه دوم و سوم FSR را در زمان لانچ پیاده‌سازی کرده که دومی آخرین فناوری فریم جنریشن AMD است. باید گفت که خوشبختانه DLSS انویدیا و XeSS اینتل نیز گنجانده شده‌اند.

این بازی با استفاده از موتور Snowdrop داخلی استودیو Massive Entertainment ساخته شده، همان موتوری که در بازی‌های The Division، Star Wars Outlaws و دیگر آثار یوبیسافت استفاده شده است.

Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۷ دسامبر برای پی‌سی (انحصاری فروشگاه یوبیسافت)، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. یوبیسافت هنوز اعلام نکرده که بازیکنان کنسول چه نوع عملکردی را برای عنوان جهان باز دریافت خواهند کرد.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

استقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - ویجیاتواستقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.