سیستم ضدتقلب به‌زودی به بازی Sea of Thieves اضافه خواهد شد

همزمان با آپدیت میان‌فصلی که هفته آینده منتشر می‌شود

سیستم ضدتقلب به‌زودی به بازی Sea of Thieves اضافه خواهد شد

استودیو Rare اعلام کرده بازی Sea of Thieves در کنار آپدیت میان‌فصل خود که طی هفته آینده منتشر می‌شود، یک سیستم ضدتقلب دریافت خواهد نمود. این استودیو در جریان برنامه ویدیویی خود فاش کرد که Sea of Thieves از سیستم قدرتمند و شناخته‌شده Easy Anti-Cheat (متعلق به شرکت اپیک گیمز) بهره خواهد بود؛ سیستمی که قبلا نیز در عناوین مشهوری چون فورتنایت و ایپکس لجندز به‌کار گرفته شده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نکاتی که قبل از تجربه بازی Skull & Bones باید بدانیدچطور به دزد دریایی بزرگی تبدیل بشیم؟
نکاتی که قبل از تجربه بازی Skull & Bones باید بدانیدنکاتی که قبل از تجربه بازی Skull & Bones باید بدانید

علاوه بر مسئله سیستم ضدتقلب، آپدیت پیش‌روی بازی به بازیکنان اجازه خواهد داد تا بدون هیچ‌گونه اشتراک در سرویس گیم‌پس (یا پلی استیشن پلاس برای نسخه PS5 که به‌زودی عرضه خواهد شد) حالت Safer Seas را تجربه کنند.

در هر حال Sea of Thieves یک بازی کاملا آنلاین و چندنفره است و در حالت عادی امکان تجربه آن بدون دسترسی به سرویس‌های اشتراکی ممکن نیست. با تمام این اوصاف توسعه‌دهندگان حالت Safer Seas را از این قاعده مستثنی کرده‌اند تا سطح دسترسی آن برای مخاطبان افزایش یابد.

بازی Sea of Thievesبازی Sea of Thieves

Safer Seas تقریبا تمامی ویژگی‌ها و مناطق مختلف نقشه بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد، با این تفاوت که دیگر هیچ بازیکنی نمی‌تواند طی گیم‌پلی به شما حمله کند. در Safer Seas شما می‌توانید به جمع‌آوری منابع، آزمایش قابلیت‌های مختلف و اکتشاف در نقشه بپردازید.

مایکروسافت اوایل ماه گذشته میلادی مهر تایید را بر شایعات زد و اعلام کرد بازی Sea of Thieves در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. البته که سه عنوان انحصاری دیگر ایکس باکس یعنی Grounded ،Pentiment و Hi-Fi Rush نیز بخشی از برنامه جدید مایکروسافت برای انتشار بازی‌ها روی پلی استیشن هستند.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که قبل از تجربه Helldivers 2 باید بدانیدچطوری از دست بیگانگان جان سالم به در ببریم؟
نکاتی که قبل از تجربه Helldivers 2 باید بدانیدنکاتی که قبل از تجربه Helldivers 2 باید بدانید


تماشا کنید: بهترین داستان های فرعی بازی ها

مایکروسافت به عرضه Halo برای پلی استیشن فکر کرده است - ویجیاتومایکروسافت به عرضه Halo برای پلی استیشن فکر کرده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.