سیزدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX2024) با حضور فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت دو رویداد رقابت ملی استارتاپی و پژوهش‌های کاربردی مسئله محور برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

در بخش اول رقابت ملی استارتاپی (INOTEXPitch) برگزار می‌شود که در آن تیم‌های استارتاپی به معرفی خدمات و محصولات نوآورانه خود در مقابل سرمایه‌گذاران می‌پردازند و از هر استان دو تیم استارتاپی برتر برای حضور در فینال رقابت‌ها، همزمان با اختتامیه نمایشگاه اینوتکس، شرکت می‌کنند. تیم‌های استارتاپی برتر ضمن دریافت جوایز نفیس، از تسهیلات ویژه بانکی به منظور توسعه کسب و کار خود بهره‌مند می‌شوند.

بخش دوم اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت رویداد پژوهش‌های کاربردی مسئله‌محور (ResearchPitch) برنامه‌ریزی شده که به معرفی پژوهش‌های دانشجویی مسئله‌محور به صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌پردازد. داوران در این رقابت، ضمن بررسی علمی طرح پیشنهادی، میزان تأثیرگذاری آن در جامعه را نیز ارزیابی نموده و بدین ترتیب ایده‌های برتر برای حضور در نمایشگاه اینوتکس دعوت می‌شوند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت این رویداد به نشانی INOTEX.com مراجعه کنند.

گفتنی است که به منظور حمایت از مخاطبین این رویداد حضور افراد در آن کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای برای ایشان نخواهد داشت.

نوشته سیزدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.