سکانسی از سریال «پدر گواردیولا» که مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت + ویدیو

اخیرا سکانسی از سریال پدر گواردیولا ساخته‌ی سعید نعمت الله در شبکه های اجتماعی سوژه شده است که بازی افتضاح بازیگران در این سکانس بیش از همه مورد انتقاد و تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. اتفاقا یکی از بازیگران آن آرش عدل پرور خواننده محبوب پاپ است که پیش از این، تجربه بازی در فیلم سینمایی حکم تجدید نظر را داشته است.

استفاده از بازیگران مدتی است که در سریال های نمایش خانگی باب شده است و اکثرا عدم توانایی ارائه بازی ای قابل قبول آنها، مورد انتقاد قرار گرفته است. پیش از این هم بازی سیروان خسروی در سریال حرفه ای ساخته مصطفی تقی زاده حاشیه ساز شده بود.

بازی بازیگران در این سکانس «پدر گواردیولا» مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت

آرش عدل پرور که به همراه برادرش مسیح در عرصه موسیقی فعالیت می کند در دومین تجربه بازیگری خود در سریال پدر گواردیولا در نقش مازیار حضور دارد، بازی او در این سکانس انتقاد بسیاری را بر انگیخت. بیشتر کاربران به بد بودن دیالوگ ها و عدم توانایی بازیگر در بیان قابل فهم آنها و حرکات اضافی و نا به جای دست و بدن انتقاد داشته و بسیاری این ضعف ها را مسخره کردند.

بازی بازیگران در این سکانس «پدر گواردیولا» مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت

پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند. این سریال اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت الله، فیلمنامه نویس و برادر حمید نعمت الله کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون در شبکه نمایش خانگی است. سعید پیش از این کارگردانی مجموعه تلویزیونی زمین گرم را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

بازی بازیگران در این سکانس «پدر گواردیولا» مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت

سعید نعمت الله برای کارگردانان مختلفی فیلمنامه نوشته است که از جمله آنها می توان به سیروس مقدم، بهرنگ توفیقی، محمدمهدی عسگرپور، سیاوش اسعدی و شهرام شاه حسینی اشاره کرد.

بازی بازیگران در این سکانس «پدر گواردیولا» مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت

این سریال اولین تجربه همکاری نعمت الله با مهران مدیری است. در این سریال علاوه بر مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی، مرجانه گلچین، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، پریوش نظریه، سیامک صفری، نسیم ادبی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، سارا خوئینی ها، آرش عدل پرور، نرگس محمدی، امیریل ارجمند، مهران غفوریان، النا حیدری، فریبا نادری، مسعود شریف، محمد رضا هاشمی، سارا محمدی، داریوش سلیمی، آرشام شاد، سهیل قاصدی و علیرضا اسلام‌ پناه نیز بازی می کنند.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.