سونی عرضه بازی Rise of the Ronin را در کره جنوبی کنسل کرده

سونی عرضه بازی Rise of the Ronin را در کره جنوبی کنسل کرده

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت برنامه‌های خود برای عرضه بازی Rise of the Ronin در کشور کره جنوبی را کنسل کرده است.

<!–

–>

بازی جهان باز استودیوی Team Ninja، خالق عناوینی همچون Nioh و Ninja Gaiden، به طور انحصاری برای PS5 توسعه یافته، بازیکنان را به ژاپن قرن نوزدهم خواهد برد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، در حالی که قرار است این اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۲ مارس در سراسر جهان منتشر شود، سونی تایید کرده که در کره جنوبی منتشر نخواهد شد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟چقدر طرفدار مرد عنکبوتی هستید؟
کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟

در حالی که این شرکت توضیح رسمی ارائه نکرده، اعتقاد بر این است که این تصمیم می‌تواند به تصویر کشیدن دانشمند قرن نوزدهمی Shōin Yoshida که یک شخصیت بحث‌برانگیز در کره جنوبی است، مربوط باشد.

یوشیدا تعدادی از فعالان سیاسی را پرورش داد که سهم عمده‌ای در «اصلاحات میجی» داشتند که حکومت امپراتوری را در سال ۱۸۶۸ به ژاپن بازگرداند. او همچنین مدافع فتح کره بود که از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۴۵ توسط امپراتوری ژاپن اداره می‌شد.

Rise of the RoninRise of the Ronin

فومیهیکو یاسودا، تهیه‌کننده و کارگردان بازی Team Ninja، یوشیدا را با فیلسوف یونانی سقراط در پشت صحنه ساخت Rise of the Ronin که هفته گذشته منتشر شد، مقایسه کرد.

او گفت:

اگرچه در یک دنیای متفاوت در دوره متفاوت بود، من معتقدم که می‌توان او را با سقراط مقایسه کرد. می‌خواستم آموزه‌ها و زندگی او را از لحظه‌ای که کار بر روی Rise of the Ronin را شروع کردم، به تصویر بکشم. او فقط یک فیلسوف نبود. او بر اهمیت وارد عمل شدن، پافشاری می‌کرد.

تیم نینجا در سال‌های گذشته بیشتر روی ژانر سولزلایک تمرکز داشته، ولی با Rise of the Ronin کمی از این ژانر فاصله می‌گیرد و چندین درجه سختی به بازیکنان ارائه می‌کند. این عنوان در تاریخ ۲۲ مارچ ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:آموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیهبازی‌های پلی استیشن را نصف قیمت بخرید!
آموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیهآموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیه


بازی‌های ایکس باکس در راه پلی‌استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

ریمیک Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد - ویجیاتوریمیک Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.