سونی شایعه خروج از بازار گوشی های هوشمند چین را رد کرد

شایعات اخیر مبنی‌بر خروج سونی از بازار گوشی‌ های هوشمند چینی توسط خود این شرکت به‌طور کامل رد شده است. سونی با صدور بیانیه‌ای تعهدات خود را به منطقه روشن کرده است.

سونی چین در بیانیه‌ای گفت: فعالیت‌های شرکت در چین که تجارت تلفن همراه را نیز پوشش می‌دهد، به‌طور پیوسته ادامه دارد. چین یکی از مهم ترین بازارهای سونی در خارج از کشور است و ما منتظر توسعه بیشتر محصولات این شرکت در چین هستیم.

این بیانیه تکلیف خیلی چیزها را مشخص می‌کند، زیرا گمانه‌زنی‌ها در مورد خروج سونی از بازار گوشی‌ های هوشمند چین در جریان هستند. اگرچه سهم سونی در بازار گوشی های هوشمند در چین در سال های اخیر کاهش یافته است، اما به نظر می‌رسد این شرکت درمورد حفظ حضور در بازار رقابتی مصمم است.

سونی در ابتدا بیش از یک دهه پیش با خرید سهام اریکسون در یک سرمایه‌گذاری مشترک وارد بازار گوشی‌های هوشمند چین شد. در سال های جاری، این شرکت برای همگام‌شدن با رشد سریع و رقابت شدید در بازار چین تلاش کرده است. با این حال، این شرکت همچنان خط تلفن‌های فعلی خود، از جمله Xperia PRO-I، Xperia 5 III، Xperia 1 V، Xperia 5V و Xperia1 IV را از طریق وبسایت در چین به فروش می‌رساند.

گوشی‌های هوشمند آینده

گفته می‌شود که این شرکت در حال حاضر مشغول کار بر روی تعداد زیادی گوشی جدید برای عرضه در سال ۲۰۲۴ است. از جمله آنها می‌توان به سونی Xperia 1 VI و ۵ VI اشاره کرد.

سونی شایعه خروج از بازار گوشی های هوشمند چین را رد کرد

در حال حاضر اطلاعات زیادی درمورد این گوشی‌های هوشمند دردرست نداریم. اما چند افشاگری جزئیاتی را در مورد آنها فاش کرده است. به عنوان مثال، گزارشی از ژانویه نشان داد که Xperia I VI از لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی در هر سه دوربین خود استفاده خواهد کرد.

به همین ترتیب، انتظار می‌رود هر دو دستگاه دارای قابلیتی باشند که عکس‌ها را دقیقاً با کلیک‌کردن روی آن به صورت دیجیتال امضا می‌کندتل از اعتبار و مهم‌تر از همه جلوگیری از دستکاری اطمینان حاصل کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.