سونی تایید کرد: فیلم‌نامه سریال God of War در فرایند نگارش قرار دارد

شرکت «سونی» (Sony) در جریان رویداد CES 2024 این هفته تایید کرد فیلم‌نامه سریال «خدای جنگ» (God of War) اکنون در فرایند نگارش قرار دارد. این سریال قرار است توسط شبکه اینترنتی «آمازون» (Amazon) ساخته شود.

شرکت Sony در جریان رویداد بزرگ CES 2024 از ساخت سه اقتباس سینمایی/تلویزیونی از بازی‌های «پلی استیشن» (PlayStation) خبر داد. یکی از این اقتباس‌ها مربوط به عنوان Gravity Rush می‌شود که در مراحل ابتدایی ضبط موشن کپچر قرار دارد و دومی مربوط به اقتباس تلویزیونی God of War می‌شد که در حال گذراندن فرایند نگارش فیلم‌نامه است.

فیلم‌نامه سریال God of War

تاریخ پخش سریال God of War از شبکه آمازون چه زمانی خواهد بود؟

شایان ذکر است علاوه‌بر سریال God of War، شبکه «نتفلیکس» (Netflix) روی اقتباس تلویزیونی از بازی Horizon: Zero Dawn کار می‌کند که این پروژه هم در مرحله نگارش فیلم‌نامه قرار دارد. «کاترین پوپه» (Katherine Pope)، مدیر بخش تلویزیون Sony Pictures در جریان رویداد CES امسال از پروژه‌های آینده کمپانی گفت:

ما همچنین از نوشتن دو پروژه جدید مبتنی بر فرانچایز God of War برای Prime Video و Horizon Zero Dawn در نتفلیکس خوشحال هستیم. این‌ها همراه با چند سریال مورد انتظار دیگر از جمله فصل چهارم The Boys و فصل آخر Cobra Kai عرضه می‌شوند.

گفتنی است چراغ سبز برای ساخت سریال تلویزیونی God of War در دسامبر سال ۲۰۲۲ صادر شد. شبکه Amazon Prime وعده می‌دهد این سریال «هم به منبع اصلی وفادار و هم به صورت ویژه جذاب و درگیرکننده خواهد بود». از سوی دیگر، سریال Horizon: Zero Dawn قرار است روی شرح حال شخصیت Aloy تمرکز کند و شورانر آن «استیو بلک‌برن» (Steve Blackburn) خواهد بود. متاسفانه هنوز تاریخ پخش سریال God of War از شبکه آمازون به طور رسمی مشخص نشده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.