سونی برنامه عرضه بازی‌هایش روی پی‌سی را قدرتمندتر از همیشه دنبال خواهد کرد

منتظر موج جدیدی از انحصاری‌های پلی استیشن روی پی‌سی باشید

سونی برنامه عرضه بازی‌هایش روی پی‌سی را قدرتمندتر از همیشه دنبال خواهد کرد

رییس فعلی سونی، هیروکی توتوکی، اخیرا از برنامه‌های آتی شرکت پرده برداشته که یکی از آن‌ها به چشم‌انداز و آینده بازی‌های پلی استیشن روی پلتفرم پی‌سی ارتباط دارد.

<!–

–>

به نظر می‌رسد غول ژاپنی می‌خواهد با شدت و قدرت بیشتری برنامه‌های پی‌سی خود را دنبال کند و بر همین اساس مخاطبان باید منتظر عرضه‌های بیشتر و احتمالا سریع‌تر انحصاری‌های پلی استیشن روی کامپیوترهای شخصی باشند.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

طی جلسه مالی روز گذشته که سونی برگزار کرد، توتوکی از تلاش‌های این شرکت برای عرضه گسترده‌تر عناوین انحصاری روی پلتفرم‌های دیگر گفت. وی توضیح داد:

همان‌طور که می‌دانید، ما در گذشته می‌خواستیم کنسول خود را میان مخاطبان به محبوبیت برسانیم؛ و عرضه بازی‌های انحصاری و فرست‌پارتی با همین هدف انجام می‌گرفت.

درست است که چنین سیاستی قدرت و هم‌افزایی خودش را دارد. در نتیجه اگر محتوای انحصاری قدرتمندی داشته باشیم، نه تنها با کنسول‌ خود بلکه با کمک پلتفرم‌های دیگر مثل پی‌سی می‌توانیم بازی‌هایمان را رشد دهیم و به افزایش درآمدزایی کمک کنیم. این یکی دیگر از جنبه‌هایی است که ما قصد داریم به شکل ویژه رویش کار کنیم.

سونی پلی استیشنسونی پلی استیشن

طی چند سال گذشته ما شاهد عرضه چندین بازی انحصاری از پلی استیشن روی کامپیوترهای شخصی بوده‌ایم؛ از God of War و هورایزن زیرو داون گرفته تا The Last of Us Part 1 و Marvel’s Spider-Man.

با این حال سیاست‌گذاری جدید سونی می‌تواند به معنای گسترش فعالیت پلی استیشن روی پی‌سی باشد. اخیرا بازی Helldrivers 2 به صورت همزمان برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شد و توانسته اعداد و ارقام فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند.

از سوی دیگر، اخیرا مدیر جدید پلی استیشن که جایگزین جیم رایان شده، اعلام کرد باوجود اینکه استودیوهای این شرکت «مملو از ذهن‌ها و استعدادهای شگفت‌انگیز است، اما آن‌ها نیاز دارند درک بهتری از تجارت داشته باشند». همه این موارد در کنار هم نشان می‌دهد سونی نیز علاقه دارد کمی از انحصارگرایی مطلق فاصله بگیرد و مدل تجاری خود را گسترش دهد. همچنین مدتی پیش مدیرعامل سونی گفته بود «آینده پلی استیشن روی پی‌سی، کلاود و موبایل خواهد بود».


مطلب پیشنهادی:چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]پروژه‌ای که نیامده شکست خواهد خورد!
چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]


بازی‌های ایکس باکس در راه پلی‌استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

سونی تا بهار ۲۰۲۵ هیچ بازی بزرگی عرضه نخواهد کرد - ویجیاتوسونی تا بهار ۲۰۲۵ هیچ بازی بزرگی عرضه نخواهد کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.