سونی از کنترلر دوال‌سنس با طرح بازی Hogwarts Legacy رونمایی کرد

بخش سرگرمی‌های تعاملی «سونی» (Sony) از کنترلر مخصوص DualSense Hogwarts Legacy Limited Edition برای کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.

به گزارش وب‌سایت PSU، بخش سرگرمی‌های تعاملی Sony نسخه محدودی از کنترلر دوال‌سنس با طرح نمادین بازی Hogwarts Legacy را برای دارندگان کنسول PlayStation 5 معرفی کرده است. این کنترلر منحصربه‌فرد تنها در فروشگاه PlayStation Direct در آمریکا و انگلستان به فروش می‌رسد و موجودی آن بسیار محدود خواهد بود.

کنترلر بازی Hogwarts Legacy

زمان عرضه کنترلر دوال‌سنس بازی Hogwarts Legacy

کنترلر DualSense Hogwarts Legacy Limited Edition پلتفرم PS5 در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) به فروش خواهد رسید که مصادف با انتشار رسمی نسخه نسل نهمی بازی Hogwarts Legacy است. فروش این محصول از راس ۲۱:۳۰ شروع خواهد شد و در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) به دست کاربران آمریکایی می‌رسد.

این کنترلر ترکیبی از رنگ سیاه و طلایی است که طرح عنوان Hogwarts Legacy به شکل تزئینی روی تاچ‌پد و دسته‌ها قرار گرفته است. این کنترلر یک همراه ایده‌آل برای ماجراجویی در دنیای جادوگری به شمار می‌آید.

نسخه نسل نهمی بازی Hogwarts Legacy امروز برای دارندگان کنسول‌های PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC قابل دسترسی است. نسخه‌های PS4 و Xbox One این بازی در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) و نسخه «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) عرضه خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.