سه نسخه کلاسیک از سری بازی‌های Fallout از فروشگاه اپیک حذف شدند

طبق جدیدترین گزارش، فروشگاه «اپیک گیمز» (Epic Games) به طرز غافلگیرکننده‌ای سه نسخه کلاسیک از سری بازی‌های Fallout را حذف کرد. این فروشگاه قرار بود از تاریخ سوم تا دهم اسفند سه بازی ابتدایی از سری مذکور را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دهد.

بازی‌های «فال‌اوت» (Fallout)، «فال‌اوت ۲» (Fallout 2) و «فال‌اوت تاکتیکز» (Fallout Tactics) قرار بود در هفته آینده به صورت رایگان در دسترس کاربران فروشگاه Epic قرار بگیرد؛ اما این فروشگاه اکنون می‌گوید بازی Super Meat Boy Forever برای هفته آینده رایگان خواهد شد. مشخص نیست که این اتفاق به چه دلیلی رخ داده است؛ شاید اصلا بنا نبود این سه بازی رایگان شوند و فهرست شدن آن‌ها اشتباه بوده است.

دلیل حذف بازی‌های Fallout از فروشگاه اپیک؛ افزایش کاربران فعال اپیک گیمز!

از سوی دیگر، گفتنی است چون سه بازی فوق‌الذکر قبلاً هم رایگان شده بودند، اپیک از انتشار رایگان مجدد آن‌ها صرف‌نظر کرده است. اخیراً فاش شد که در سال ۲۰۲۳، فروشگاه «اپیک گیمز» ۸۶ بازی PC را به صورت رایگان در ویترین فروشگاه خود عرضه کرد که مجموعاً بیش از ۲۰۰۰ دلار در فروشگاه مذکور بازی وجود دارد. بی‌شک این مسئله یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های فروشگاه Epic Games برای کاربران کامپیوترهای شخصی است و به همین دلیل است که این پلتفرم ماهانه ۷۵ میلیون کاربر فعال دارد.

بازی‌های Fallout

بازی اصلی Fallout در سال ۱۹۹۷ توسط شرکت Interplay Productions ساخته و عرضه شد. این بازی توانست زمینه را برای تبدیل یکی از نمادین‌ترین فرانچایزهای تاریخ گیمینگ را فراهم کند. بازیکنان در بازی Fallout، یک زمین خشک و خالی پر از شخصیت‎‌های دیوانه‌کننده و آسیب‌رسان را کاوش می‌کردند و برای شکست‌دادن انواع جهش‌یافته‌ها درگیر نبردهای نقش‌آفرینی نوبتی می‌شدند.

عنوان Fallout 2 شاید محبوب‌ترین نسخه از سری «فال‌اوت» پیش از خریداری شدن آن توسط شرکت «بتسدا» (Bethesda) باشد. این بازی سیستمی شبیه به شماره اول را ارائه می‌دهد؛ اما بهبود و پیشرفت این سیستم در تمام جنبه‌های آن نیز احساس می‌شود. بازی Fallout 2 با خط داستانی عالی، دنیای بزرگ و سناریوی خوبش، ساعت‌های بسیار زیادی از گیم‌پلی کاملاً جذاب را به کاربران هدیه می‌دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.