سم لیک در یکی از بازی‌های بعدی کوجیما حضور دارد

سم لیک در یکی از بازی‌های بعدی کوجیما حضور دارد

طی روزهای اخیر اشخاص برجسته‌ای در صنعت ویدیوگیم از استودیو کوجیما پروداکشنز دیدن کرده‌اند که نام سم لیک و نیل دراکمن در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. چهره شاخص رمدی اینترتینمنت و هیدئو کوجیما در این مدت تصاویر مختلفی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند تا نشان دهند کارگردان Alan Wake 2 قرار است در یکی از پروژه‌های آتی کوجیما حضور داشته باشد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟ | ویجی کستخالق داستان‌هایی شنیدنی
الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟ | ویجی کستالن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟ | ویجی کست

سم لیک دیروز با پست کردن یک ویدیو کوتاه از خودش در حال نوشیدن قهوه در میان صدها دوربین اسکن چهره نوشت: «نوشیدن قهوه پس از اسکن شدن برای یک بازی جدید در کوجیما پروداکشنز.»

به عقیده بسیاری از طرفداران، سم لیک نسخه اروپایی هیدئو کوجیما در صنعت ویدیوگیم محسوب می‌شود و به‌واسطه عرضه Alan Wake 2 – یکی از بهترین بازی‌های ۲۰۲۳ – شهرت و تحسین دوچندانی کسب کرده است.

کارگردان خلاق رمدی پیش‌تر هم دست به همکاری با کوجیما زده بود و حضور کوتاهی در Death Stranding داشت. حال نیز به زعم خیلی‌ها همکاری جدید این دو حول محور دومین قسمت دث استرندینگ یعنی On the Beach خواهد بود.

کوجیما پروداکشنز با وجود کار روی چندین پروژه به صورت همزمان از جمله OD و Physint، تمرکز اصلی خود را روی Death Stranding 2 قرار داده است. طبق صحبت‌های اخیر جف کیلی در پادکست Brain Structure، داستان بازی به شخصیت ال فانینگ برمی‌گردد. از سوی دیگر می‌دانیم تروی بیکر، نورمن ریدس و لیا سیدو نیز به عنوان کاراکترهای اصلی بازخواهند گشت.

بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:تحلیل + داستان کامل Alan Wake 2تماشا کنید
تحلیل + داستان کامل Alan Wake 2تحلیل + داستان کامل Alan Wake 2


چه بلایی سر اسپک آپس اومد؟

استودیو Deck Nine از یک محیط کاری سمی و ناسالم رنج می‌برد - ویجیاتواستودیو Deck Nine از یک محیط کاری سمی و ناسالم رنج می‌برد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.