سم ریمی به شایعات فیلم Spider-Man 4 واکنش نشان داد

سم ریمی به شایعات فیلم Spider-Man 4 واکنش نشان داد

شایعاتی درباره ساخت فیلم مرد عنکبوتی ۴ (Spider-Man 4) با باری توبی مگوایر وجود دارد که اکنون خود سم ریمی به این موضوع واکنش نشان داده است.

<!–

–>

حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در Spider-Man: No Way Home خیلی سریع ایده احیای سری فیلم‌‌های قدیمی‌تر اسپایدرمن را زنده کرد. از طرف دیگر توماس هایدن چرچ، بازیگر سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی، هم اعلام کرده بود احتمال ساخت  Spider-Man 4 بسیار زیاد است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد

اکنون خود سم ریمی به این شایعات واکنش نشان داده و چندان از عملی شدن آن‌ها مطمئن نیست. او با حضور در واندرکان اعلام کرد که روی فیلم Spider-Man 4 کار نمی‌کند. از نظر او موفقیت‌های اخیر مارول با فیلم‌های مرد عنکبوتی و تام هالند کار را برای بازگشت به سه‌گانه اول سخت می‌کند. با این وجود او به صورت کامل ایده‌ ساخت مرد عنکبوتی ۴ را رد نکرد و این خبر نسبتا خوبی برای طرفداران است.

فیلم Spider-Man 4 فیلم Spider-Man 4

خود این کارگردان با توبی مگوایر برای ساخت فیلم چهارم صحبتی نداشته است، اما این احتمال وجود دارد که مارول با او مذاکراتی داشته باشد. سم ریمی سال‌ها پیش کار روی Spider-Man 4 را اغاز کرده بود و قصد داشت از ان هتوی در نقش بلک کت و جان مالکوویچ در نقش Vulture استفاده کند. با این وجود او از داستان خودش راضی نبود و تصمیم گرفت به پروژه ادامه ندهد.

باید اشاره کنیم که سم ریمی با مارول و دیزنی هم رابطه خوبی دارد و برای Doctor Strange in the Multiverse of Madness با آن‌ها همکار کرده بود.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید


بزرگ‌ترین دروغ هایی که بازی ها بهمون گفتن | ویجی کست

سم ریمی به شایعات فیلم Spider-Man 4 واکنش نشان داد - ویجیاتوسم ریمی به شایعات فیلم Spider-Man 4 واکنش نشان داد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.