سم آلتمن: باید به فکر تغییر نام ChatGPT باشیم

Design sem nome 49 11zon

سم آلتمن مدیر عامل شرکت OpenAI سازنده ChatGPT محبوب، اعلام کرده که نام این چت بات مورد پسندش نیست و قصد تعویض نام آن را دارد.

چت جی‌بی‌تی اولین بار در سال ۲۰۲۰ کار خود را آغاز کرد و به شدت مورد توجه قرار گرفت. به طوری که صفحه آن در صدر فهرست پربازدیدترین مقالات ویکی‌پدیا در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت. بر اساس گزارش مجله تایم در ابتدا قرار بود «Chat With GPT-3.5» نام‌گذاری شود که نهایتا نام فعلی برای آن انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: درخواست تکرار یک کلمه در ChatGPT اطلاعات محرمانه را فاش می‌کرد؛ اما حالا این تکنیک جواب نمی‌دهد

آلتمن به‌تازگی در پادکست «ترور نوآ» با نام «What Now? with Trevor Noah» حضور داشته است. او درباره نام چت جی‌بی‌تی می‌گوید: «نام افتضاحی است، اما احتمالاً به‌قدری فراگیر شده که هرگز تغییر نکند. احتمالاً هیچ بازاریابی هرگز ChatGPT را برای نام این سرویس انتخاب نخواهد کرد، اما ما با آن ادامه خواهیم داد و احتمالاً این کار درست باشد.»

او پس از این صحبت‌ها به شوخی نوآ را مخاطب قرار داد و پرسید که او چه نامی را برای این چت بات پیشنهاد می‌دهد. سم آلتمن می‌گوید شاید بتوان نام ChatGPT را به (chat) یا(GPT) خلاصه کرد کرد.

سم آلتمن که چندی پیش توسط مجله تایم عنوان مدیر عامل برتر سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده است به نظر می رسد قصد دارم نام چت بات هوش مصنوعی خود ChatGPT که به تازگی یک ساله شده را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تغییر نام ChatGPT چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.