سلبریتی های مرد هالیوود که بعد از ۵۰ سالگی پدر شدند

هر چه می گذرد سن تازه پدرها در نقاط محتلف دنیا بالاتر و بالاتر می رود. در آمریکا متوسط سن پدر شدن برای نخستین بار، ۳/۵ سال افزایش یافته و در حال حاضر به ۳۰/۹ سال رسیده است. به علاوه، بر اساس تحقیقات، در آمریکا ۹ درصد از مردانی که برای نخستین بار پدر می شوند دست کم ۴۰ سال دارند.

این امر در میان مردان مشهور هالیوود هم مشهود است، گرچه برخی از آن ها از قبل نیز فرزندانی داشته اند. در ادامه از مردان مشهور هالیوود خواهیم گفت که بعد از ۵۰ سالگی صاحب فرزند شدند.

هیو گرانت – ۵۸ سالگی

1026635bdabf80b5ada26e1903

هیو گرانت اولین بار در سال ۲۰۱۱ در سن ۵۱ سالگی از شریک زندگی آن زمانش، تینگلانگ هونگ صاحب فرزند شد. او در مصاحبه ای فاش کرد که بارداری شریک زندگی اش پیش بینی نشده بود، گرچه او از این اتفاق خوشحال بود. با این حال، این آخرین باری نبود که گرانت طعم پدر شدن را چشید، چرا که او بعد از آن، از شریک زندگی سابقش، صاحب یک فرزند و همینطور از همسر حالایش، آنا ابرستاین صاحب ۳ فرزند دیگر نیز شد. گرانت در مجموع ۵ فرزند دارد که کوچک ترین آن ها متولد سال ۲۰۱۸ است، زمانی که گرانت ۵۸ ساله بود.

مایکل داگلاس – ۵۸ سالگی

58bc005842a57e8b645dc32fad

مایکل داگلاس اولین بار زمانی طعم پدر شدن را چشید که از همسر اول خود، دایاندرا لوکر، صاحب یک پسر شد. بعد از جدایی آن ها، داگلاس با کاترین زتاجونز، بازیگر مشهور هالیوود ازدواج کرد و این زوج در سال ۲۰۰۰ صاحب یک پسر و در سال ۲۰۰۳ صاحب یک دختر شدند که در زمان تولد او داگلاس ۵۸ ساله بود.

بروس ویلیس – ۵۹ سالگی

6751f7560caf85236e7ee230c2

بروس ویلیس در مجموع ۵ دختر دارد که ۳ تای آن ها از همسر اولش، دمی مور، بازیگر مشهور هالیوود است. وقتی اولین فرزند مشترک او و همسر دومش، اِما همینگ به دنیا آمد، ویلیس ۵۷ سال داشت. این زوج نیز ۲ دختر دارند.

کلینت ایستوود – ۶۶ سالگی

0dd33b56d78b4eaddec2b5f3a0

کلینت ایستوود خانواده ی پرجمعیتی دارد. او ۶ دختر و ۲ پسر دارد. فرزندان بزرگ ترین فرزند او حالا ۶۹ ساله است و کوچک ترین فرزندش ۲۷ ساله که در زمان تولد او در سال ۱۹۹۶، ایستوود ۶۶ ساله بود.

ریچارد گی یر – ۷۰ سالگی

8434645aaa86220e60e71dea88

ریچارد گی یر اولین بار در سال ۲۰۰۰ از همسر دومش، کری لوول صاحب یک پسر شد. پس از آن، او و همسر سومش، الخاندرا سیلوا در سال ۲۰۱۹ صاحب اولین فرزند مشترک خود شدند و فرزند دوم آن ها نیز در سال ۲۰۲۰ متولد شد که گی یر آن زمان ۷۰ ساله بود.

جورج لوکاس – ۶۹ سالگی

75422f5a93b15b8c9d09fbc431

جورج لوکاس، خالق فرانشایزهای محبوب «جنگ ستارگان» (Star Wars) و «ایندیانا جونز» (Indiana Jones)، بعد از به سرپرستی گرفتن یک دختر با همسر سابقش، مارسیا لو گریفین، یک دختر و پسر دیگر را نیز به تنهایی به فرزندخواندگی پذیرفت. تازه در ۶۹ سالگی بود که لوکاس صاحب اولین فرزند بیولوژیک خود از همسر حالایش، ملودی هابسون شد، یک دختر که در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد.

رابرت دنیرو – ۸۰ سالگی

f7c0e75a9cb1483a2e8caa57a0

رابرت دنیرو در سال ۲۰۲۳ در ۸۰ سالگی صاحب هفتمین فرزند خود از شریک زندگی حالایش، تیفانی چن شد. جالب است بدانید که میان بزرگ ترین و کوچک ترین فرزند دنیرو ۵۱ سال اختلاف سنی وجود دارد.

آل پاچینو – ۸۳ سالگی

52cec357c79fd2d9b28160be4f

آل پاچینو نیز در سال ۲۰۲۳ در ۸۳ سالگی از شریک زندگی ۲۹ ساله ی خود، نور الفلاح، صاحب چهارمین فرزند خود شد. بزرگ ترین فرزند پاچینو در حال حاضر ۳۴ سال دارد.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.