سری کارت گرافیک گیمینگ ASUS GeForce RTX 4070 SUPER TUF تایید شد

کارت گرافیک دیگری از سری RTX 4070 SUPER سفارشی کمپانی ایسوس شناسایی شد. آیا کارت گرافیک RTX 40 SUPER شرکت انویدیا از روز اول پیش خرید می‌شود؟
شرکت انویدیا در آستانه معرفی از سه کارت گرافیک دسکتاپ جدید است که همگی بر اساس معماری Ada Lovelace ساخته شده‌اند. اولین کارت گرافیکی که از این سری جدید ظاهر می‌شود، نسخه RTX 4070 SUPER ایسوس است، به ویژه نسخه DUAL OC. ظاهرا شرکت ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه سری کارت گرافیک‌های ASUS GeForce RTX 4070 SUPER TUF گیمینگ خود است، واقعیتی که ظاهراً توسط یک خرده فروش بلژیکی در لیست اولیه تایید شده است. کد محصول با جزئیاتی که دیروز توسط @momomo_us در X (که قبلا به عنوان توئیتر شناخته می‌شد) فاش شد مطابقت دارد، که نشان‌دهنده ورودی موقتی با قیمت‌های بالا است. (این ورودی ها به عنوان «placeholder entry» شناخته می‌شوند، به این معنی که وجود آن‌ها به عنوان یک نشانه یا نماد برای نشان دادن اینکه بازار برای فروش یا خرید آماده است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.)

بها تمام شده فعلی فهرست شده برای این محصول به طور قابل توجهی بالاتر بوده و تقریباً ده برابر بیشتر از ارزش بازار پیش‌بینی شده آن است. با این حال، این اولین لیست کارت گرافیک جدید RTX 40 SUPER قبل از عرضه رسمی آن به بازار خواهد بود.

یک خرده فروشی سری کارت گرافیک گیمینگ ASUS GeForce RTX 4070 SUPER TUF را تایید کرد
ASUS RTX 4070 SUPER TUF، منبع: Dustin.be

جزئیات کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 4070 SUPER TUF

لیست کارت هنوز عکسی ندارد، اما می‌دانیم که ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6X خواهد داشت. شرکت ایسوس همچنین دو مدل را با یا بدون اورکلاک کارخانه به بازار عرضه خواهد کرد.

TUF RTX4070S 012G GAMING
۹۰YVOK80 MONAOO 4711387450871

TUF RTX4070S 12G GAMING
۹۰YVOK81 MONAOO 4711387450901

۱۸۸ (@momomo_us) 25 دسامبر ۲۰۲۳

افشای اطلاعات قبلی، مشخصات کلیدی کارت گرافیک RTX 4070 SUPER را فاش کرده است که استفاده از چیپ گرافیکی AD104 را با ۷۱۶۸ هسته CUDA آشکار می‌کند. به عنوان بخشی از بازسازی، یک تغییر قابل توجه شامل معرفی یک کانکتور برق اجباری ۱۲VHWPR در تمام کارت گرافیک‌های RTX 40 SUPER است. به این معناست که از این پس، همه کارت‌های گرافیکی RTX 40 SUPER باید با این کانکتور تغذیه شوند و استفاده از آن اجباری خواهد بود. این اطلاعات توسط یک عکس لو رفته از نسخه RTX 4070 SUPER DUAL که این کانکتور را نشان می‌دهد، تأیید شده است. کارت گرافیک RTX 4070 DUAL اصلی دارای یک پیکربندی برق ۸ پین بود.

یک خرده فروشی سری کارت گرافیک گیمینگ ASUS GeForce RTX 4070 SUPER TUF را تایید کرد
ASUS RTX 4070 SUPER DUAL منبع: VideoCardz

رونمایی رسمی از کارت گرافیک RTX 4070 SUPER شرکت انویدیا برای تاریخ ۸ ژانویه برنامه ریزی شده است و قرار است در ۱۷ ژانویه به بازار عرضه شود. احتمالا این فهرست که توسط یک خرده‌فروش اروپایی منتشر شده است نشان می‌دهد که شرکت انویدیا امکان پیش سفارش را قبل از عرضه رسمی محصول فراهم می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.