سری ردمی K80 به زودی در چین معرفی خواهد شد

مدت زیادی از عرضه سری گوشی‌‌های محبوب ردمی K70 نمی‌گذرد و حالا شیائومی در حال کار بر روی جانشین آنها یعنی سری ردمی K80 برای عرضه به بازار چین است.

به نظر می‌رسد که شیائومی این روزها در حال کار بر روی گوشی هوشمند Redmi K80 است. همان‌طور که از نام آن پیداست، Redmi K80 جانشین سری ردمی K70 است و اکنون، یک نشت جدید نشان می‌دهد که این دستگاه به زودی در بازار داخلی شرکت سازنده یعنی چین عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه سری ردمی K80

بر اساس اطلاعاتی که توسط افشاگر مشهوری به نام Smart Pikachu در شبکه اجتماعی ویبو (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته شده، کار شیائومی بر روی سری Redmi K80 با سرعت زیادی در حال پیشروی است. او معتقد است که شیائومی در سری ردمی K80 تغییر استراتژی داده و تمرکز خود را تنها بر روی مدل‌های پرچمدار خواهد گذاشت.

سری ردمی K80

سری ردمی K80

به عبارت دیگر، ممکن است که مدل ردمی K80e از سری K80 حذف شود. این بدان معنی است که فقط مدل‌های پایه و پرو با نام‌های ردمی K80 و ردمی K80 پرو در چین معرفی خواهند شد.

نکته جالب توجه این است که به عقیده Smart Pikachu مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر e به خط تولید دیگری یعنی سری نوت منتقل خواهد شد. اگر این ادعا درست باشد، ممکن است که شیائومی گوشی‌ای با نام ردمی نوت ۱۴e را برای ورود به بازار آماده کند.

متأسفانه در حال حاضر تمام اطلاعات موجود به همین مقدار خلاصه می‌شوند. البته هفته گذشته نیز گزارشی منتشر شد که از به کارگیری تراشه‌های جدید کوالکام در گوشی‌های Redmi K80 و Redmi K80 Pro خبر می‌داد. هنوز مشخص نیست که این تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است یا اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اما در هر صورت انتظار می‌رود که این گوشی‌های هوشمند در اواخر سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری ردمی K80 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.