سری بازی‌های Resident Evil بیش از ۱۴۶ میلیون نسخه فروخته است

کپکام (Capcom) در خصوص فروش آثار مختلف‌اش اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است. در گزارش اخیر این شرکت آمده که سری بازی‌های Resident Evil بیش از ۱۴۶ میلیون نسخه فروش داشته است. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

کپکام در گزارش سه ماهه اول سال مالی خود (که در ۳۱ مارس ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد) اطلاعاتی درباره میزان فروش فرنچایزهای‌اش به اشتراک گذاشته است. در صدر تمام آثار مجموعه رزیدنت ایول قرار دارد که میزان فروش آن از مرز ۱۴۶ میلیون نسخه گذشته است. در گزارش ۳۱ مارس ۲۰۲۳ این عدد برای Resident Evil حدود ۱۴۲ میلیون نسخه بود.

در رتبه بعدی مجموعه The Monster Hunter با ثبت ۹۴ میلیون نسخه‌ی فروخته شده قرار دارد. پس از آن هم نام Street Fighter دیده می‌شود که ۵۲ میلیون نسخه فروخته است. آمار پیشین برای این مجموعه ۵۰ میلیون نسخه بود. اما بازی Street Fighter 6 فروش بسیار خوبی داشته و از زمان عرضه در ماه ژوئن تا حالا بیش از ۲ میلیون نسخه فروخته است.

فرنچایز The Mega Man هم ۴۰ میلیون نسخه فروخته (Mega Man Battle Network Legacy Collection از زمان عرضه بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است) و مجموعه Devil May Cry هم میزان فروش‌اش از مرز ۲۹ میلیون نسخه گذشته است. در این بین Dragon’s Dogma با ۷.۷ میلیون نسخه فروش در رتبه آخر قرار دارد. البته عرضه بازی Dragon’s Dogma 2 برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و پی سی در آینده می‌تواند آمار بهتری را برای این فرنچایز ثبت کند.

نظر شما درباره فرنچایز‌های کپکام چیست؟ کدام مجموعه را بیش‌تر دوست دارید؟ دوست دارید این شرکت بیش‌تر روی کدام فرنچایزش وقت بگذارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بهترین مدل گوشی که هم اکنون می توانید بخرید، کدام است؟ در این پست معرفی کردیم.

بهترین و جدیدترین گوشی های بازار ایران مرداد ۱۴۰۲

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.