سریال Harry Potter در مرحله ایده‌پردازی توسط نویسندگان به‌سر می‌برد

سریال Harry Potter در مرحله ایده‌پردازی توسط نویسندگان به‌سر می‌برد

به نظر می‌رسد ساخت سریال تلویزیونی Harry Potter (هری پاتر) از آنچه تصور می‌شد، نزدیک‌تر است در ماه آپریل بود که برادران وارنر اعلام کرد سریالی بر اساس دنیای جادوگری کلاسیک و هری پاتر قرار است به سرویس Max بیاید. اکنون طبق گزارش ددلاین، نویسندگان زیادی برای طرح ایده‌های قوی برای سریال و همچنین اقتباس از هفت کتاب جی کی رولینگ و خرید حقوق آن تلاش می‌کنند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد دنیای هری پاتر می‌دانید؟پاترهدها بشتابید!
کوییز ۱۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد دنیای هری پاتر می‌دانید؟کوییز ۱۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد دنیای هری پاتر می‌دانید؟

مارتا هیلیر، کاتلین جردن، تام مورن و مایکل لسلی از جمله نویسندگانی هستند که دیدگاه‌ها و ایده‌های خود را برای ساخت سریال هری پاتر به براردان وارنر دیسکاوری و سرویس آن‌ها ارائه داده‌اند. این یک ترکیب جالب از نویسندگان بریتانیایی و آمریکایی است که توسط سرویس مکس استخدام شدند و باید مجموعه‌ای بسازند که برداشت آن‌ها را از فرانچایز محبوب را منعکس کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دور نخست ملاقات‌ها در این باره، این هفته در لس‌آنجلس اتفاق افتاده و طبق ادعای منابع، ایده‌های و انتخاب‌های برتر در دور بعدی به انگلیس خواهد رفت. جی کی رولینگ، نویسنده کتاب‌های هری پاتر که در ادینبورگ اسکاتلند زندگی می‌کند، مشخص نیست که با این روند همراه بوده یا خیر. اما انتظار می‌رود که او در تصمیم‌گیری‌ درباره این سریال که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن نقش دارد، دخیل باشد.

هری پاترهری پاتر

ددلاین عنوان کرده که ممکن است فرصتی برای مشارکت بیش از یکی از این نویسندگان وجود داشته باشد و مکس امکان توسعه بیش از یک ایده بر اساس هری پاتر را دارد. هرکدام از این نویسندگان تجربه کارگردانی و نویسندگی آثار مختلفی را برعهده داشته‌اند، برای مثال جردن، سریال نتفلیکسی Teenage Bounty Hunters را کارگردانی کرده و لسلی نیز نویسندگی فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes را برعهده داشته است.

سریال هری پاتر توسط Brontë Film and TV، شرکت تولیدی به ریاست نیل بلر، نماینده رولینگ و تلویزیون برادران وارنر تولید خواهد شد. این دو به همراه روث کنلی لتس، مدیر عامل برونته، تهیه کنندگی را بر عهده خواهند داشت و دیوید هیمن، تهیه کننده فیلم‌های هری پاتر، در حال مذاکره برای همکاری به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال بود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اندآثاری که حواشی زیادی داشتند
۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند


قبل از اومدن بازی ویدیویی توی زندگیمون چیکار میکردیم؟ | ویجی کست

مجلس:‌ هنوز درآمدهای وصولی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از عوارض بازی‌ها گزارش نشده است - ویجیاتومجلس:‌ هنوز درآمدهای وصولی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از عوارض بازی‌ها گزارش نشده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.