سرنوشت شوم اپل کار در انتظار اپل واچ X است

apple watch ultra 2 on focus and ultra 1 in background 65378d5d011b4c8232624f6f

به‌نظر می‌رسد که برخلاف انتظارات، طرح اپل برای مجهزکردن اپل واچ به صفحه‌نمایش میکرو LED به حالت تعلیق درآمده است. این پروژه می‌توانست یک عامل برتری بزرگ برای اپل واچ باشد و جایگاه آن را در فهرست بهترین ساعت هوشمند محکم‌تر کند.

به ادعای یک افشاگر در پلتفرم ایکس، اپل پروژه‌ی ساعت میکرو LED خود را با یکی از تأمین‌کنندگان به نام AMS OSRAM لغو کرده است. به مناسبت دهمین سالگرد اپل واچ، قرار بود مدل جدید با نام مستعار اپل واچ X به صفحه‌نمایش میکرو LED مجهز شود.

اپل، پروژه را به‌دلیل کند بودن روند پیشرفت لغو کرد؛ ظاهراً اپل باید تاریخ عرضه‌ی دهمین نسخه‌ی اپل واچ را به تعویق بیندازد. این محصول قرار بود در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود.

مقاله‌های مرتبط

گزارشی که اخیراً از The Elec منتشر شد، هشدارهایی را درباره‌ی چنین اتفاقی داده بود. در آن گزارش اشاره شد که اپل واچ میکرو LED تا سال ۲۰۲۶ عرضه نمی‌شود و عرضه‌ی آن در ۲۰۲۷ نیز نامشخص است تا زمزمه‌هایی درباره‌ی لغو کامل به گوش برسد.

مشخص نیست که مجهز شدن به صفحه‌نمایش میکرو LED چه تاثیری بر قیمت اپل واچ خواهد داشت. قیمت ساعت هوشمند مین‌استریم فعلی اپل یعنی اپل واچ سری ۹ از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.