سرنوشت تلخ و ترسناک دو دختربچه در دومین تریلر فیلم The Exorcist: Believer [تماشا کنید]

سرنوشت تلخ و ترسناک دو دختربچه در دومین تریلر فیلم The Exorcist: Believer [تماشا کنید]

از سال ۲۰۰۵ میلادی تا به امروز، این اولین باری است که فرنچایز «جن‌گیر» قرار است بر پرده‌های سینما به نمایش درآید. حال دومین تریلر فیلم The Exorcist: Believer منتشر شده تا بینندگانش را برای هالووین خوفناک امسال آماده کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

فیلم «جن‌گیر: معتقد» دنباله‌ای بر «جن‌گیر» (The Exorcist)؛ ساخته‌ی وحشتناک و جریان‌ساز ویلیام فریدکین است که الن برستین باری دیگر در نقش کریس مک‌نیل در آن حضور یافته است. همچنین دیوید گوردون گرین که اخیرا فرنچایز «هالووین» را احیا کرده بود، کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

تریلر جدید The Exorcist: Believer شامل صحنه‌هایی از گذشته‌ی دو دختر‌بچه‌ی تسخیرشده می‌شود و نشان می‌دهد بدن هر دوی آن‌ها توسط یک شیطان تصرف شده است. با این حال هرچه به ثانیه‌های انتهایی تریلر نزدیک می‌شویم تنش رخدادها بیشتر شده و مشخص می‌شود این نیروی شیطانی با خانواده‌های دو دختربچه معامله‌ای می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد تا از بین آن دو، تنها یکی را برای زنده ماندن انتخاب کنند.

تریلر فیلم The Exorcist: Believerتریلر فیلم The Exorcist: Believer

کمپانی یونیورسال اخیرا اعلام کرد که دنباله‌ی فیلم «جن‌گیر» قرار است به صورت یک سه‌گانه تولید شود. بدین ترتیب «معتقد» اولین قسمت از این سه‌گانه جدید و فیلم The Exorcist: Deceiver «جن‌گیر: فریبکار» که در تاریخ ۱۸ آپریل ۲۰۲۵ (۲۹ فروردین ۱۴۰۴) در سینماها به نمایش درمی‌آید دومین قسمت این سه‌گانه را تشکیل می‌دهند.

فیلم The Exorcist: Believer داستان دو دختربچه را روایت می‌کند که به مدت سه روز گم می‌شوند. در ابتدا احتمال می‌رود که آن‌ها قربانی یک آدم‌ربایی شده باشند اما در ادامه مشخص می‌شود موجودی اهریمنی آن‌ها را تسخیر کرده است. بدین ترتیب کریس مک نیل (الن برستین) که قبلا دختر خودش در چنین موقعیتی قرار گرفته بود به یاری این دو خانواده می‌شتابد. با این وجود مشخص نیست که مک‌نیل واقعا می‌تواند این دو دختربچه را نجات دهد یا خیر.

علاوه بر برستین، آن داود، اوکویی اوکپوکواسیلی، جنیفر نتلز و رافائل اسبارجه از دیگر بازیگرانی هستند که در این عنوان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Exorcist: Believer اکنون برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:۹ فرانچایز ترسناک که باید (یا نباید) سریال پیش درآمد دریافت کنندگسترش جهان وحشت در مدیوم دیگر؟ آری یا نه!
۹ فرانچایز ترسناک که باید (یا نباید) سریال پیش درآمد دریافت کنند۹ فرانچایز ترسناک که باید (یا نباید) سریال پیش درآمد دریافت کنند


بهترین بازی هایی که از روی کمیک بوک ساخته شدن

خواننده آهنگ ابتدایی شرک درگذشت - ویجیاتوخواننده آهنگ ابتدایی شرک درگذشت - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب روی تصویر کلیک کنید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.