سامسونگ SSD قابل حمل جدید T5 EVO را معرفی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس، که یک رهبر جهانی در زمینه فناوری نیمه هادی پیشرفته است، امروز T5 EVO را معرفی کرد، یک SSD سبک که تا ۸ ترابایت (TB) ظرفیت فراهم می‌کند. این بیشترین ظرفیتی است که در حال حاضر توسط SSDهای قابل حمل ارائه می‌شود. T5 EVO موجود در بازار، همراه با ظرفیت خود، سرعت‌های فوق العاده سریع را در یک طراحی فشرده و بادوام به عنوان یک SSD پیشرفته و چند منظوره ارائه می‌دهد.
هانگو سون، معاون رئیس تیم محصولات برند حافظه در سامسونگ الکترونیکس در این رابطه گفت: برای مصرف کنندگانی که به دنبال جایگزین هارد دیسک‌های سنتی (HDD) هستند، T5 EVO، با ارائه بیشترین ظرفیت موجود همراه با سرعت و مقاومت در یک طراحی کوچک که در کف دست شما جا می‌گیرد، یک گزینه ذخیره سازی خارجی نوآورانه است.

T5 EVO برای برآوردن نیازهای طیف گسترده‌ای از مصرف کنندگان با سبک‌های زندگی متنوع ساخته شده است. ظرفیت آن تا ۸ ترابایت، سرعت‌های بالا، طراحی جمع و جور و محافظت از داده‌ها در برابر شوک‌های خارجی برای کاربرانی که می‌خواهند داده‌ها را ذخیره کنند و در هر مکان و هر زمان دسترسی داشته باشند، مناسب است.

با وجود USB 3.2 Gen 1، اس اس دی اکسترنال T5 EVO داده‌ها را تا ۳.۸ برابر سریعتر از HDD‌های اکسترنال منتقل می‌کند و از طریق سرعت خواندن و نوشتن متوالی تا ۴۶۰ مگابایت در ثانیه (MB/s) حداکثر کارایی را ارائه می‌دهد، که انتقال فایل‌های بزرگ را آسان‌تر می‌کند.

سامسونگ از SSD قابل حمل جدید T5 EVO معرفی کرد
سامسونگ T5 EVO معرفی شد

قابلیت حمل و نقل پیشرفته و طراحی ارگونومیک، از ویژگی‌های T5 EVO تازه معرفی شده

مفهوم طراحی T5 EVO «ارگونومیک فشرده و سبک» است. این SSD قابل حمل به گونه‌ای مهندسی شده است که تجربه جدیدی با طراحی ارگونومیک ارائه دهد که برای اولین در اندازه یک کارت ویزیت، ویژگی‌های کامپکت بودن و سبکی را حفظ می‌کند. این SSD اکسترنال ۹۵ میلیمتر عرض، ۴۰ میلیمتر طول و ۱۷ میلیمتر ضخامت دارد، به این معنی که مصرف‌کنندگان می‌توانند یک دستگاه ذخیره‌سازی قابل حمل ۸ ترابایتی داشته باشند که به اندازه‌ای کوچک است که بتوان آن را در یک دست نگه داشت. این SSD ترکیبی از اندازه کوچک و حافظه بزرگ، سرعت‌های بیشتر، ظرفیت معادل و بدنه کوچکتر و سبک‌تر (در مقایسه با یک HDD اکسترنال) را به کاربران ارائه می‌دهد. وزن ۱۰۲ گرمی محصول با طراحی دقیق، حس اعتماد به استحکام آن را برانگیخته می‌کند.

T5 EVO همچنین دارای بدنه مشکی و یک حلقه خاکستری تیتان است که با رنگ‌های مشابه، حس ممتاز و براقی به آن می‌دهد و وقتی در کنار سایر دستگاه‌های میزبان خاکستری قرار می‌گیرد، به طور طبیعی با هم ترکیب می‌شود. T5 EVO به لطف طراحی حلقه فلزی آن به راحتی به هر کیف یا چمدانی متصل می‌شود. علاوه بر این، بدنه فلزی و سطح لاستیکی آن محافظت بیشتری در برابر ضربه‌های خارجی (از جمله از ارتفاع دو متر) فراهم می کند.

ذخیره میلیون‌ها عکس و آهنگ با سرعت و آسانی

T5 EVO حتی با طراحی مناسب خود، ظرفیت خود را کاهش نمی‌دهد. با قابلیت ذخیره سازی تا ۸ ترابایت داده، T5 EVO قادر است فایل‌های بزرگ، ویدئوها با رزولوشن بالا، عکس‌ها و بازی‌ها را در خود جای دهد که یک ویژگی مناسب برای کار و بازی است. یک T5 EVO هشت ترابایت می‌تواند بیش از ۲ میلیون عکس ۳.۵ مگابایتی (MB)، ۱.۸ میلیون فایل موسیقی ۴ مگابایتی (MB) یا ۳,۵۰۰ ویدئوی ۲ گیگابایتی (GB) را ذخیره کند.

سامسونگ از SSD قابل حمل جدید T5 EVO معرفی کرد

ایمنی از طریق محافظ حرارتی در اولویت قرار دارد

این SSD قابل حمل جدید ایمنی را از طریق فناوری محافظ حرارتی و امنیت با رمزگذاری داده های سخت افزاری در اولویت قرار می‌دهد. تکنولوژی Dynamic Thermal Guard شرکت سامسونگ، در برابر گرم شدن زیاد محافظت می‌کند و دمای عملیاتی بهینه را مطابق با استاندارد ایمنی بین المللی IEC 62368 1 حفظ می‌کند. علاوه بر این، SSD سامسونگ از استاندارد رمزنگاری پیشرفته (AES) 256 بیتی پشتیبانی می‌کند و به کاربران هنگام ذخیره داده‌ها اعتماد و اطمینان می‌بخشد.

سازگاری گسترده T5 EVO برای گروه بزرگی از کاربران

T5 EVO با طیف بزرگی از سیستم عامل‌ها و دستگاه‌های میزبان، مانند macOS، ویندوز، گوشی‌های هوشمند/تبلت‌ها و کنسول‌های بازی سازگار است. T5 EVO همچنین دارای نرم‌افزار Magician شرکت سامسونگ است که مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌های مدیریت درایو، از جمله بررسی سلامت درایو بلادرنگ، ویژگی بررسی احراز هویت واقعی، بنچمارک عملکرد و آپدیت فریمور را ارائه می‌دهد.

T5 EVO – در اندازه‌های ۲ ترابایت، ۴ ترابایت و ۸ ترابایت – با یک کابل USB نوع C به C عرضه می‌شود و شامل گارانتی محدود سه ساله می‌باشد. قیمت پیشنهادی تولید کننده (MSRP) در نسخه‌های ۲ ترابایتی ۱۸۹.۹۹ دلار، برای ۴ ترابایتی ۳۴۹.۹۹ دلار و برای ۸ ترابایتی ۶۴۹.۹۹ دلار است. T5 EVO از امروز در سراسر جهان در دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.