سامسونگ یک مانیتور گیمینگ سه‌بعدی را معرفی کرد؛ بدون نیاز به عینک

سامسونگ در آستانه‌ی نمایشگاه CES 2024 از یک محصول هیجان‌انگیز رونمایی کرد؛ مانیتور گیمینگ سه‌بعدی که قادر است محتواهای تصویری سه‌بعدی را بدون نیاز کاربران به استفاده از عینک مخصوص برای آن‌ها به نمایش بگذارد.

غول کره‌ای فناوری در این زمینه اشاره کرد: «در حالی که گیمرها همیشه به دنبال غوطه‌ور شدن در دنیای بازی‌های مختلف بوده‌اند، اما برای تجربه گیمینگ عالی همیشه با محدودیت‌های مواجه می‌شدند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، لزوم استفاده از عینک‌های سه‌بعدی است. محصول جدید ما این محدودیت را به طور کامل برطرف می‌کند و تجربه‌ی هیجان‌انگیز از بازی کردن را با جلوه‌های سه‌بعدی بدون عینک برای شما به همراه می‌آورد.»

مانیتور گیمینگ سه‌بعدی سامسونگ با استفاده از فناوری ردیابی چشم، با دو دوربینی که در بالای آن قرار دارند، می‌تواند هر تصویر مسطح دوبعدی را با توجه به محلی که چشم کاربر روی مانیتور دنبال می‌کند، به تصویر سه‌بعدی تبدیل کند. این فناوری بسیار جالب و کاربردی است و تجربه‌ی بینایی را برای کاربران به یک سطح بالاتر از تصویر مسطح دوبعدی می‌رساند. با این مانیتور، کاربران می‌توانند از تصاویر سه‌بعدی واقع‌گرایانه‌ لذت بیشتری ببرند و تجربه‌ی جدیدی در دیدن محتواهای مختلف داشته باشند.

samsung 2d 3d gaming monitor 001

محصول جدید سامسونگ همچنین با محتواهای واقعیت افزوده نیز سازگاری دارد و بدین ترتیب این شرکت کره‌ای با توسعه‌دهندگان بازی‌های واقعیت افزوده سه‌بعدی نیز در این زمینه همکاری می‌کند. سامسونگ، مانیتور جدید خود را به‌ عنوان یک مانیتور دوبعدی و سه‌بعدی روانه‌ی بازار خواهد کرد. این استراتژی معقولانه به نظر می‌رسد زیرا در صورت نیاز، کاربران می‌توانند به‌ سرعت آن را به حالت دوبعدی تنظیم کنند و این محصول صرفاً برای پخش محتواهای تصویری سه‌بعدی نخواهد بود.

با این مانیتور، کاربران می‌توانند در دنیای بازی‌های سه‌بعدی به طور کامل غوطه‌ور شوند و هر وقت که نیاز داشتند، خیلی ساده به حالت پخش دوبعدی برگردند. مانیتور سامسونگ همچنین با تجزیه و تحلیل رنگ و پیچیدگی محتوای صفحه، جلوه‌های سه‌بعدی مانند سایه بدون تغییر روشنایی یا رنگ را به کاربران ارائه می‌دهند. همچنین این محصول قادر به کنترل شدت و جهت محتواهای گرافیکی نیز است. سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد این محصول جدید خود منتشر نکرده و انتظار داریم در آینده از این مانیتور گیمینگ سه‌بعدی جذاب بیشتر بشنویم.

منبع: Cnet

مانیتور سامسونگ مدل LS27C310EAMXUE سایز 27 اینچ

۵,۶۰۰,۰۰۰

تومان

مانیتور سامسونگ مدل LS19A330NH-M سایز 19 اینچ

۳,۱۰۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.