سامسونگ گلکسی M35 5G در پایگاه داده بلوتوث رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی M35 5G با شماره مدل SM-M356B_DS پیش‌تر گواهینامه‌های FCC و Dekra را دریافت نموده است. اکنون این گوشی هوشمند موفق به دریافت گواهینامه Bluetooth SIG شده و به موعد رونمایی رسمی یک گام دیگر نزدیک شده است.

به لطف صدور گواهینامه FCC اکنون می‌دانیم که دستگاه با شماره مدل SM-M356B_DS دارای اتصال بلوتوث ۵.۳ است. این موضوع توسط پایگاه Bluetooth SIG مورد تائید قرار گرفته است. 

با این‌حال پیش‌تر نام گوشی فاش نشده بود؛ اما اکنون این مشخصه نیز در اسناد Bluetooth SIG تائید شده است. پایگاه داده Bluetooth SIG به هیچ‌گونه جزئیات دیگری درباره گلکسی M35 5G اشاره نکرده است. اما اسناد FCC و Dekra نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند با اتصال وای‌فای ۶، NFC، شارژ ۲۵ واتی و باتری با ظرفیت اسمی ۵۸۸۰ میلی‌آمپرساعت روانه بازار خواهد شد.

دستگاه با شناسه SM-M356B طی ماه گذشته در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. بر این اساس گوشی آینده سری M با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رم ۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

همچنین صفحه پشتیبانی ورژن دو سیم‌کارته این گوشی در وبسایت هندی سامسونگ راه‌اندازی شده است. این موضوع بدان معناست که تا موعد رونمایی رسمی از گلکسی M35 5G احتمالا زمان زیادی باقی نمانده است.

gsmarena 001 182

gsmarena 001 182

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.