سامسونگ گلکسی واچ FE را با قیمتی ارزان معرفی می‌کند

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی در جهان است. این شرکت در کنار گوشی‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون و غیره نیز تولید می‌کند و سری گلکسی واچ آن بسیار محبوب است. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد ساعت هوشمند گلکسی واچ FE را با قیمت نسبتاً ارزان روانه بازار کند.

گلکسی واچ FE

یکی از دلایل فروش خوب این ساعت‌ها این است که دارای ویژگی های جالبی هستند. اکنون شایعاتی در مورد جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ FE (نسخه فن) منتشر شده است. انتظار می‌رود که این محصول ویژگی‌هایی مشابه گلکسی واچ ۴ داشته باشد.

سامسونگ گلکسی واچ FE را با قیمتی ارزان معرفی می‌کند

گلکسی‌ واچ FE قرار است با قیمتی مناسب در بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده و کره عرضه شود. شماره مدل ها SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N هستند. وقتی شماره مدل‌ها را بررسی می‌کنیم، بسیار شبیه شماره مدل گلکسی واچ ۴ هستند که نشان می‌دهد نسخه جدید واچ ۴ به‌زودی عرضه می‌شود. فقط بدانید که واچ ۴ دارای شماره مدل SM-R860F است

مردم فکر می کنند که Galaxy Watch FE با شکل گرد و قاب چرخشی شباهت زیادی به Galaxy Watch 4 دارد. این ساعت هوشمند احتمالاً بر روی سیستم عامل Google Wear اجرا خواهد شد.

از طرف دیگر، انتظار می‌رود گلکسی واچ FE همه این ویژگی‌های خاص را با قیمت پایین‌تری ارائه دهد. به همین دلیل به آن نسخه فن می‌گویند. این محصول گزینه مناسبی برای طرفداران سامسونگ است که آخرین فناوری را بدون صرف هزینه زیاد می خواهند. با ویژگی‌های پرمیوم و قیمت مقرون‌به‌صرفه، گلکسی واچ FE مطمئناً در همه‌جا مورد‌توجه طرفداران ساعت هوشمند خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.