سامسونگ گلکسی رینگ احتمالا در ۸ سایز متفاوت عرضه خواهد شد

انگشتر هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ ابتدا در ژانویه سال ۲۰۲۴ معرفی شد. در ادامه این گجت پوشیدنی ضمن برگزاری رویداد MWC 2024 در ماه فوریه به معرض نمایش گذاشته شد. اکنون انتظار می‌رود که گلکسی رینگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد آینده کمپانی طی ماه جولای امسال به‌طور کامل معرفی شود.

از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ طی همین رویداد از گوشی‌های تاشو جدید سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ خود نیز رونمایی کند. بر اساس اطلاعات پیش‌تر گردآوری شده تصور می‌شد که گلکسی رینگ مجموعا با ۹ سایز متفاوت روانه بازار شود؛ اما داده‌های جدید نشان می‌دهند که سامسونگ یکی از آنها را حذف نموده و نهایتا به ۸ سایز مختلف برای گلکسی رینگ رسیده است.

فهرست فاش شده شامل ۸ شماره مدل مختلف برای گلکسی رینگ با اسامی SM-Q508، SM-Q507، SM-Q506، SM-Q505، SM-Q502، SM-Q501، SM-Q500 و SM-Q509 است. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ دو شناسه SM-Q503 و SM-Q504 از این دنباله کنار گذاشته شده‌اند. هنوز مشخص نیست که این‌کار بنا بر چه دلایلی انجام شده است. سامسونگ احتمالا در ابتدا برای عرضه گلکسی رینگ در ۱۰ سایز متفاوت برنامه‌ریزی کرده بود؛ اما در ادامه از تولید ۲ سایز مختلف صرفنظر نموده است.

منبع منتشرکننده اطلاعات مدعی شده که SM-Q500 از کوچک‌ترین اندازه و SM-Q509 از بزرگ‌ترین اندازه برخوردار خواهد بود. بنابراین چنان‌چه خبر حذف دو سایز مختلف گلکسی رینگ واقعیت داشته باشد؛ در این‌صورت هر دو مدل در طیف سایزهای کوچک‌تر طبقه‌بندی می‌شوند. با این‌حال بایستی توجه داشت که اکثر اطلاعات فوق صرفا در حد حدس و گمان بوده و در نتیجه بایستی نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کرد.

gsmarena 001 195

gsmarena 001 195

بدیهی است که ساخت انگشتر هوشمند در مقایسه با ساعت هوشمند به‌مراتب پیچیده‌تر است؛ چرا که تولید اسمارت‌واچ در یک یا دو سایز متفاوت کفایت خواهد کرد. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد تا گلکسی رینگ را در ۳ مدل رنگی مختلف عرضه نماید؛ لذا تعداد جایگشت‌های احتمالی بسیار زیاد است. بنابراین تصمیم کمپانی برای حذف برای سایزهای کوچک‌تر و نزدیک به هم کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

گلکسی رینگ با یک نوبت شارژ برای مدت حداکثر ۹ روز شارژدهی خواهد داشت (این نقطه قوت احتمالا از عدم وجود صفحه‌نمایش ناشی می‌شود). همچنین این گجت پوشیدنی دارای قابلیت ردیابی خواب و احتمالا NFC جهت انجام پرداخت‌های موبایلی خواهد بود.

gsmarena 002 107

gsmarena 002 107

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.