سامسونگ پیش‌فروش گلکسی S24 را در ایالات متحده آغاز کرد

galaxy s24 hero 11zon

سامسونگ که به تازگی از پرچمداران سه‌گانه‌اش پرده برداشته، پیش‌فروش گلکسی S24 را در ایالات متحده به صورت رسمی آغاز کرده است.

سه‌گانه سامسونگ که چیزی به لحاظ امکانات کم و کسری ندارد، از همین حالا هم علاقمندان خود را یافته‌است. طراحی عالی، رنگبندی‌‌های جالب، دوربین‌ها و پردازنده‌هایی که در این سه دستگاه تعبیه شده ممکن است هر فردی را ترغیب به خرید کند. با نگاهی اجمالی به مشخصات این سه گوشی به قیمت‌های آنها نیز می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: کاویار از نسخه‌های ویژه گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد [+ قیمت]

پس از معرفی رسمی سری S24 سامسونگ، مشخص شد که محصولات جدید این شرکت با چندین سخت‌افزار ارتقا یافته عرضه خواهند شد. پس از تولید و عرضه پیکسل ۷ و پیکسل ۸ مبتنی بر هوش مصنوعی، سامسونگ نیز سیاست تازه‌ای را پیش گرفته و سری محصولات جدیدش را سوار بر هوش مصنوعی ارائه کرده است.

جدای از این هوش مصنوعی، گلکسی S24 اولترا به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی مانند صفحه‌نمایش روشن‌تر، تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای همه بازارها دریافت می‌کند و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی قدیمی‌تر را با یک واحد زوم ۵۰ برابری ۵۰ مگاپیکسلی جایگزین می‌کند. از دیگر تغییرات قابل توجه می‌توان به بدنه‌ تیتانیومی و صفحه نمایش خمیده‌ی آن اشاره کرد. آن اشاره کرد که از تیتانیوم ساخته شده از صفحه نمایش خمیده اشاره کرد. صفحه نمایش اکنون صاف است و حاشیه های باریک‌تری دارد.

قیمتی که برای گلکسی S24 اولترا در بازار آمریکا و در سایت آمازون تعیین شده، برابر با ۱۳۰۰ دلار است.

به سراغ گلکسی S24+ می‌رویم که برخلاف برادر بزرگترش، تجهیزات چشم‌گیری ندارد. در قلب این دستگاه پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ قرار دارد؛ در شرایطی‌ که گلکسی S24 اولترا در ایالات متحده، چین و کره‌جنوبی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه می‌شود. قیمتی که برای این دستگاه تعیین شده ۳۰۰ دلار کمتر از نسخه‌ی اولترا است و به قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیش‌فروش گلکسی S24 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.