سامسونگ نمایشگرهای شفاف MICRO LED را در CES 2024 به نمایش گذاشت

به نظر می‌رسد LED های شفاف در حال آماده شدن برای بازتعریف تجربه‌های تماشا هستند، به‌گونه‌ای که مرز بین محتوا و واقعیت به طور محسوسی قابل تمییز نخواهد بود. شرکت Samsung Electronics با استفاده از این فناوری پیشگامانه صفحه‌نمایش MICRO LED خود را ارتقا داده است تا نحوه لذت کاربران از محتوای بصری را افزایش دهد. نمایشگر شفاف MICRO LED شرکت برای اولین بار در رویداد First Look 2024 شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۷ دی ماه (۷ ژانویه) (به وقت محلی) معرفی شد، که پیش از نمایشگاه این هفته Consumer Electronics (CES) 2024، بزرگترین نمایشگاه الکترونیک مصرفی و فناوری اطلاعات جهان که از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه سال جدید (۹ تا ۱۲ ژانویه) در لاس وگاس برگزار شد.

سامسونگ نمایشگرهای شفاف MICRO LED را در CES 2024 به نمایش گذاشت

این مانیتور MICRO LED ماژولار جدید با ترکیب مهارت برتر با شش سال تحقیق و توسعه خستگی ناپذیر، شرکت‌کنندگان را با طراحی آینده‌نگر خود شگفت‌زده کرد. این نمایشگر شفاف MICRO LED با کیفیت بلوری و شبیه به شیشه، تجربه تماشای تصاویر را انقلابی کرده و توجه مصرف‌کنندگان جهانی را به خود جلب کرده است.

در ویدیوی زیر ببینید که چگونه LED های شفاف MICRO همه چیز از ورزش گرفته تا فیلم‌ها را، واضح‌تر به نمایش می‌گذارد و شما را در تصاویر جذاب غوطه‌ور می‌کند:

شرکت سامسونگ با نمایش تخصص برتر خود از طریق مجموعه‌ای از محصولات، دوران جدیدی از تجربه تماشای تصاویر را بر پایه‌ی آخرین فناوری‌ها به وجود آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.