سامسونگ مانیتور بی‌سیم The Link را رونمایی کرد؛ نوآوری به سبک کره‌ای‌ها

new project 37 659ba38afd49184092c43b77

سامسونگ در CES امسال از یک مانیتور جدید به نام The Link رونمایی کرده است که بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی، جزو باریک‌ترین و سبک‌ترین مانیتورهای ۳۲ اینچی LED با وضوح ۴K در جهان است.

برای اتصال مانیتورهای The Link به یک‌دیگر، نیازی به سیم نیست و با استفاده از پوگو پین می‌توان آن‌ها را به صورت زنجیره‌ای به یک دیگر وصل کرد. همچنین، امکان اتصال بی‌سیم این مانیتورها به کامپیوتر فراهم است.

سامسونگ با سیستم ارتباطی بی‌سیمش می‌خواهد تنظیمات نمایشگر در مانیتورهای مختلف کمترین ناهمخوانی را با یکدیگر داشته باشند. ناگفته نماند که جدیدترین مانیتور سامسونگ توانسته جایزه‌‌ی نوآوری CES در بخش لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر را از آن خود کند.

مقاله‌های مرتبط

بر اساس تنها رندر این محصول، به نظر می‌رسد که مانیتور The Link بسیار باریک و طراحی جالبی دارد. در این تصویر مانیتورها در کنار هم قرار گرفته‌اند و با پوگو پین به هم متصل هستند. البته با استفاده از این رندر نمی‌توان به تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مانیتور دست پیدا کرد.

سامسونگ تاکنون به اطلاعات چندان زیادی از محصول جدیدش اشاره‌ی نکرده و هنوز قیمت مانیتور سامسونگ اعلام نشده است. باید منتظر باشیم تا با عرضه‌ی رسمی این محصول در آینده‌‌ی نزدیک، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.