سامسونگ: لوازم‌ جانبی غیررسمی به گوشی‌های سری گلکسی S23 آسیب می‌رساند

همزمان با عرضه هر سری از گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی این محصولات توسط گروهی از برندهای مشهور یا ناشناس روانه بازار می‌شود. مصرف‌کنندگان اغلب سعی می‌کنند با انتخاب محصول محافظتی مورد نظر خود از برند لوازم جانبی ناشناس، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند‌. اما سامسونگ در مورد استفاده از اینگونه محصولات در سری گلکسی‌ S23 هشدار می‌دهد. سامسونگ مدعی است که استفاده از این لوازم‌ جانبی در سری گلکسی S23 می‌تواند منجر به آسیب دائمی به لنز دوربین و کاهش کیفیت تصویر شود.

نصب و برداشتن پوشش‌های محافظ به لنز دوربین گلکسی S23 آسیب می‌رساند

محافظ لنز دوربین برای همه مدل‌های گلکسی S23 دردسترس است، اما سامسونگ استفاده از آن‌ها را توصیه نمی‌کند. این شرکت از طریق مجموعه‌ای از تصاویر در صفحه اجتماعی خود توضیح می‌دهد که محافظ‌های لنز دوربین می‌توانند ناحیه حلقه را هنگام برداشتن بخراشد و برای همیشه به آن آسیب بزنند. سامسونگ به دارندگان سری گلکسی S23 هشدار داده است که در هنگام برداشتن آنها بسیار مراقب باشند یا تا حد امکان از استفاده از چنین محافظ‌هایی خودداری کنند.

لوازم جانبی غیر رسمی گلکسی S23 سامسونگ

همچنین این احتمال وجود دارد که با نصب محافظ لنز دوربین به هر مدل از سری گلکسی S23، کاربران به اشتباه تصور کنند که شیشه خراشیده شده است و در نتیجه با اتلاف وقت گرانبها، به یکی از مراکز خدمات مشتریان سامسونگ مراجعه کنند. از آنجاییکه این پوشش‌های محافظ جنس پلاستیکی د، خراشیده‌شدن آن‌ها به راحتی اتفاق می‌افتد. بنابراین پس از مدتی کوتاه می‌توانند دارندگان گوشی را نگران کنند.

تجمع رطوبت یا گرد و غبار در اطراف دوربین نیز می‌تواند بر کیفیت تصویر تأثیر منفی بگذارد. زیرا لوازم جانبی غیررسمی قابلیت تشخیص فوکوس گوشی را مختل می‌کند. علاوه بر این، سامسونگ در مورد کاهش احتمالی کیفیت ضبط صدا در صورت اتصال این پوشش محافظ لنز دوربین هشدار می‌دهد. ماجرا از این قرار است که بریدگی میکروفون درست زیر یکی از دوربین‌های پشتی سری گلکسی اس ۲۳ قرار دارد. بنابراین اگر پوشش محافظ به آن متصل شود، به عنوان یک مانع عمل می‌کند و کیفیت صدای ویدیوهای ضبط‌شده را کاهش می‌دهد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید از وسایل گران‌قیمت خود به بهترین نحو ممکن مراقبت کند، توصیه می‌شود از قاب محافظ باکیفیت از یک برند معتبر استفاده کنید یا یکی از کیس‌های رسمی سامسونگ را خریداری کنید. در صورت استفاده از لوازم‌ جانبی رسمی این شرکت می‌توانید برای مدتی طولانی از گلکسی S23 خود بدون نگرانی استفاده کنید. لازم به ذکر است که سامسونگ احتمالاً خدمات پس از فروش را به کاربرانی که دستگاه آن‌ها آسیب دیده‌ است، ارائه می دهد. اما همه این خدمات رایگان نیستند؛ به خصوص زمانی که مشتری یکی از کاورهای محافظ لنز دوربین را نصب کند و بعداً از تصمیم خود پشیمان شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.