سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بر عملکرد، کیفیت و هوش مصنوعی تمرکز کند

با شروع سال جدید سامسونگ قصد دارد برنامه‌های جدیدتری را پیش بگیرد. سامسونگ برنامه‌های جدید خود را از طریق هان جونگ هی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره همراه با کیونگ کیهیون در پیامی مشترک اعلام کرده است. آن‌ها اولویت سامسونگ را در سال جدید استفاده از فناوری‌های جدید اعلام کرده‌اند. با استفاده از تغییرات جدید، سامسونگ قصد دارد خود را با تغییرات برتر فناوری در سال آینده تطابق دهد.

تغییرات گوشی سامسونگ گلکسی اس 24
مدیران اجرایی بر استراتژی اول مشتری برای بخش‌های موبایل، لوازم خانگی و نرم‌افزار سامسونگ با تمرکز بر عملکرد و کیفیت تأکید کرده‌اند. آن‌ها همچنین از کسب و کار تراشه سازی این مجموعه خواسته اند تا با بهبود تراشه، موقعیت خود را در بازار بهتر، و شانس بیشتری برای خود پیدا کنند. علاوه بر این آن‌ها خواستار اقدامات پیشگیرانه برای رسیدگی به تغییرات آینده در فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی، سازگاری بیشتر با محیط زیست، و نوآوری در سبک زندگی به هر معنایی هستند. جالب اینجاست که آن‌ها بر استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند کاری تاکید کرده‌اند.
در این پیام آمده است: “ما باید شیوه کار و تجربه دستگاه خود را با استفاده از هوش مصنوعی مولد در کار متحول کنیم. ما در حال حاضر انتظار داریم که خانواده گلکسی S24 تماما در مورد هوش مصنوعی باشد. مشتاقانه منتظریم تا ببینیم در سال جدید سامسونگ چه تغییرات دیگری در نظر گرفته است.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.