سامسونگ قصد دارد امسال بیش از ۵۰ میلیون گوشی رده بالا روانه بازار کند

Les smartphones Samsung Galaxy A72 4570

سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری تجارت بسیار خوبی داشته است. از آنجایی که سری گلکسی اس ۲۴ عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازار داشت و توانست توجه بسیاری به خود جلب کند، این شرکت تصمیم گرفته تا در سال جاری بیش از ۵۰ میلیون گوشی رده بالا به بازار عرضه کند.

این مجموعه جدید رکورد ثبت سفارش قبل از فروش را در چند کشور شکسته است. بنابراین، سامسونگ هدف داخلی خود را در تولید گوشی‌ها و تبلت‌ها برآورده کرده است. سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۲۴، تعداد ۲۵۳ میلیون گوشی هوشمند را تولید و به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ با شکست اپل، پیشروترین فروشنده گوشی هوشمند در جهان شد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این برند تاکنون بیش از ۶۵.۴ میلیون گوشی هوشمند و تبلت تولید کرده است که در واقع از هدف اولیه که ۲۳ میلیون بود، ۲۲ درصد بیشتر است. نکته جالب اینجاست که این عدد تلفن‌های تولید شده توسط پیمانکار سامسونگ، شامل Wingtech نمی‌شود.

طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد حدود ۲۵۳ میلیون گوشی رده بالا را روانه بازار کند که ۵۱ میلیون از آن‌ها از سری گلکسی S و Z هستند.

ظاهراً، سامسونگ قبل از عرضه گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ که در جولای ۲۰۲۴ اتفاق خواهد افتاد، واحدهای کافی از تلفن های هوشمند گلکسی خود را تامین کرده است. به نظر می‌رسد فروش خوب گلکسی S24 در سراسر جهان و سایر گوشی‌های مقرون به صرفه اش سامسونگ را به سمت تولید بیشتر سوق داده است.

با توجه به افزایش فروش گوشی‌ها و تبلت‌های Galaxy، واحد سامسونگ دیسپلی که پنل‌های OLED را برای بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ MX تأمین می‌کند، به سرعت، فعالیت خود را افزایش داده است. همچنین گزارش شده که خط تولید A2 این واحد که پنل‌های OLED سخت را تولید می‌کند و در گوشی‌های Galaxy A، Galaxy F و Galaxy M استفاده می‌شود، با ۸۰٪ ظرفیت بالقوه خود در مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی رده بالا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.