سامسونگ تبلت ارزان و مقاوم Galaxy Tab Active 5 را به زودی عرضه خواهد کرد

Samsung Galaxy Tab Active 4 Pro Water Resistance

Galaxy Tab Active 5 جدیدترین گجت هوشمند سامسونگ خواهد بود که از مقاومت بالایی برخوردار است و در عین حال از مشخصات فنی قابل قبولی نیز برخوردار است.

چند روز پیش، گوشی مقاوم گلکسی Xcover 7 رونمایی شد. در حال حاضر نیز اعلام شده که سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت با قیمت مناسب است که با نام گلکسی تب اکتیو ۵ شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


Galaxy Tab Active 5 به زودی از راه می‌رسد

تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۵ دارای نسخه‌های فقط Wi-Fi و Wi-Fi + 5G است. هر دو نسخه از تبلت مقاوم آینده در پایگاه داده بلوتوث SIG لیست شده‌اند که احتمالا به عرضه آن در طی چند هفته آینده اشاره می‌کند. این اولین بار نیست که گلکسی تب اکتیو ۵ مشاهده می‌شود، اما. این در ماه گذشته در پایگاه داده‌های SafetyKorea و KTL مشاهده شده بود. با این حال، در آن زمان انتظار می‌رفت تبلت به نام گلکسی تب اکتیو ۵ پرو نامگذاری شود. اما به نظر می‌رسد که آن را گلکسی تب اکتیو ۵ نام خواهند گذاشت.

این تبلت چندین نسخه متفاوت برای بازارهای مختلف دارد که به شرح زیر است:

  • SM-X300: نسخه Wi-Fi
  • SM-X306B: نسخه ۵G جهانی
  • SM-X306N: نسخه ۵G کره جنوبی
  • SM-X308B: نسخه ۵G جهانی
  • SM-X308U: نسخه ۵G مخصوص اپراتورهای آمریکایی

با توجه به گواهی بلوتوث SIG، گلکسی تب اکتیو ۵ و گلکسی تب اکتیو ۵ ۵G دارای اتصال بلوتوث ۵.۳ هستند. هیچ اطلاعات دیگری در این پایگاه داده افشا نشده است. با این حال، گواهی FCC نشان می‌دهد که سری تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، یک شیار کارت microSD، یک قلم S Pen و شارژ سریع ۱۵ وات از طریق پورت USB Type-C است. احتمالاً این تبلت عضو خانواده گلکسی تب اکتیو با رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. احتمالاً طراحی آن نیز با استاندارد MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر ضربه خواهد بود.

اطلاعات موجود در پایگاه داده Geekbench نشان می‌دهد که گلکسی تب اکتیو ۵ دارای پردازنده Exynos 1380 هشت هسته‌ای، ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۴ است. Exynos 1380 همچنین در تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ FE، گلکسی تب اس ۹ FE+، گلکسی A54، گلکسی F54 و گلکسی M54 استفاده می‌شود. این تراشه ۵ نانومتری با چهار هسته پردازش قدرتمند و چهار هسته پردازش کارآمد است. این تبلت در آزمون CPU تک هسته‌ای ۱۰۲۲ امتیاز و در آزمون CPU چند هسته‌ای ۲۸۱۵ امتیاز کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Galaxy Tab Active 5 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.