سامسونگ به طور تصادفی تاریخ معرفی گلکسی S23 را اعلام کرد

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر شده و تقریبا هیچ نکته‌ی ناگفته‌ای از آن‌ها باقی نمانده است. برخی شایعات احتمال معرفی این گوشی‌ها در اواخر ماه فوریه را مطرح کرده بودند ولی حالا بر اساس تاریخ اعلام شده از طرف سایت نمایندگی سامسونگ در کشور کلمبیا، در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) با این گوشی‌ها روبرو خواهیم شد.

در تصویر منتشر شده در این سایت جزئیات خاصی ارائه نشده ولی می‌توانیم طراحی جدید ماژول دوربین را مشاهده کنیم. بنا به رندرهای منتشر شده از این گوشی‌ها، امسال تمام گوشی‌های این خانواده از ماژول دوربین مشابه گلکسی S22 اولترا استفاده می‌کنند. در ادامه می‌توانید جدیدترین رندرهای منتشر شده از این گوشی‌ها را مشاهده کنید.

همانطور که احتمالا می‌دانید، امسال گلکسی S23 اولترا همراه با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود و برای گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس هم باید انتظار بهره‌گیری از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهتری داشته باشیم. بعد از سال‌ها ارائه‌ی این گوشی‌ها با دو چیپست، ظاهرا امسال تمام مدل‌های سری گلکسی S23 در تمام بازارها همراه با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار خواهند شد.

با توجه به اینکه فاصله‌ی چندانی تا تاریخ معرفی این گوشی‌ها نداریم، پس بدون شک به‌زودی سامسونگ به طور رسمی این تاریخ را اعلام خواهد کرد و باید ببینیم آیا این گوشی‌ها از نظر آمار فروش موفق‌تر از نسل قبلی خواهند بود یا نه.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۴,۵۱۵,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

۷,۵۹۹,۰۰۰

۷,۲۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: ۹To5Google

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.