سامسونگ برای سری گلکسی S25 تراشه اسنپدراگون را کنار نمی‌گذارد

پس از یک سال غیبت، اگزینوس دوباره به سری پرچم‌دار گلکسی S بازگشته است. یک ماه پیش شنیده بودیم که این تنها قدم اول برای سلطه کامل است؛ یک افشاگر گزارش داد که تمام گوشی‌های گلکسی S25 در در تمام بازارها از اگزینوس استفاده خواهند کرد. با این حال، خبری از DigiTimes امروز این موضوع را نقض می‌کند.

این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ به استراتژی دوگانه خود برای استفاده از هر دو چیپ‌ست کوالکام و سامسونگ – در این مورد، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و اگزینوس ۲۵۰۰ – ادامه خواهد داد. با این حال، این اطلاعات شامل جزئیات مربوط به اینکه خط تقسیم در کجا کشیده خواهد شد، نیست. به احتمال زیاد مانند سری S24، گوشی S25 اولترا به طور انحصاری از اسنپدراگون استفاده می‌کند، در حالی که گلکسی S25 و S25 پلاس بسته به جایی که آنها را خریداری می‌کنید، اسنپدراگون یا اگزینوس را دریافت می‌کنند.

گلکسی S25

آن شایعه‌ای که یک ماه پیش مطرح شد همچنین ادعا می‌کرد که سری تاشو گلکسی Z فقط از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده خواهد کرد، با این حال گزارش دیگری نشان می‌داد که گلکسی Z Flip6 ممکن است به اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز شود. اگر این درست باشد، اولین بار است که از تراشه اگزینوس در یک گوشی تاشو استفاده می‌شود.

و اگر سامسونگ واقعاً به خط اگزینوس برای استفاده در گوشی تاشوی گران قیمت خود (که کوچک است و خنک کردن آن را دشوار می کند و باتری نسبتاً کوچکی دارد) ایمان داشته باشد، مطمئناً به آن ایمان کافی برای استفاده از اگزینوس ۲۵۰۰ در حداقل گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس را خواهد داشت. قرار است اگزینوس ۲۵۰۰ نسبت به مدل فعلی ۲۴۰۰، بهینه‌سازی‌های بیشتر و بهبود مصرف انرژی را به همراه داشته باشد. همچنین تغییرات دیگری برای سری گلکسی S25 در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۲۴,۵۴۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

۱۶,۶۴۹,۰۰۰

تومان

منبع: ۹ToGoogle

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.