سامسونگ از گلکسی رینگ در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد

Samsung Galaxy Ring 910x600 1

سامسونگ از اولین حلقه هوشمند این شرکت به نام گلکسی رینگ در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. همچنین در این نمایشگاه کاربران می‌توانند قابلیت‌های Galaxy AI را تجربه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ امسال در کنگره جهانی موبایل که در بارسلون اسپانیا آغاز شد از حلقه هوشمند خود به نام گلکسی رینگ رونمایی کرد. طبق گزارشات قبلی این حلقه هوشمند به قابلیت‌هایی نظیر سنسور ردیابی جریان خون،  ECG و دیگر قابلیت‌های نظارت بر سلامتی مجهز خواهد بود. طبق پستی که وب سایت این شرکت در این مورد منتشر کرده است این دستگاه زودتر از موعد مقرر معرفی شده است. سونگ در این پست می‌گوید علاوه بر اولین نمایش عمومی از این گجت هوشمند شرکت کنندگان می‌توانند تجربه جدیدی از قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی داشته باشند.

تی ام رو رئیس کسب و کار موبایل در سامسونگ الکترونیکس در این مورد گفته است محصولات و نوآوری‌های مربوط به گلکسی همراه با قدرت هوش مصنوعی موبایل با هدف توانمندسازی کاربران در زندگی روزمره در اختیار آنها قرار داده خواهد شد. به طوری که می‌توانند فرصت‌های جدیدی را برای آنها ارائه کند. کنفرانس جهانی موبایل امسال با به نمایش گذاشتن Galaxy AI در مجموعه خود هیجان زده بوده و قرار است ثابت کنیم این دستگاه‌ها در آینده تا چه اندازه می‌توانند قدرتمند هوشمند و متصل‌تر باشند.

همچنین سامسونگ قصد دارد در این نمایشگاه مجموعه ای هوشمند در زمینه سلامت را به نمایش بگذارد. گلکسی رینگز نیز در این مجموعه قرار داشته و با استفاده از آن کاربران می‌توانند نظارت روی داده‌های سلامتی را به صورتی ساده و راحت در طول روز انجام دهند. از دیگر ویژگی‌های حلقه سلامت هوشمند آینده مربوط به سامسونگ My Vitality Score است که احتمالاً در رویداد امسال نیز اطلاعاتی در مورد آن عرضه می‌شود. با استفاده از این .یژگی می توان برخی از قابلیت های سلامتی مانند نظارت بر خواب را به صورت شخصی سازی شده درآورد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.