سامسونگ از مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ رونمایی کرد

سامسونگ بالاخره از مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ رونمایی کرد که به عنوان جانشین فیت ۲ (عرضه شده در سال ۲۰۲۰) انجام وظیفه خواهد کرد. این گجت به نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبل مجهز شده و باتری آن نیز با دوام بیشتری تا ۱۳ روز شارژدهی دارد. در ادامه نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این مچ‌بند هوشمند می‌اندازیم.

گلکسی فیت ۳ از نمایشگر ۱.۵۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که امکان شخصی‌سازی آن از طریق بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف از طریق اپ ارائه شده وجود دارد. هرچند سامسونگ ظرفیت باتری دستگاه را مشخص نکرده، اما تأیید کرده که با یک بار شارژ کامل، تا ۱۳ روز در استفاده معمول دوام می‌آورد. طبق گزارش‌های قبلی، به نظر می‌رسد گلکسی فیت ۳ به باتری ۲۰۸ میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد. این در حالی است که گلکسی Fit 2 دارای نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED و باتری ۱۵۹ میلی‌آمپر ساعتی بود.

مچ‌بند جدید سامسونگ می‌تواند ضربان قلب، خواب، سطح استرس و تمرینات را ردیابی کند. داده‌های ردیابی شده را می‌توان از طریق اپ Samsung Health روی یک گوشی هوشمند مشاهده کرد. در حالی که این دستگاه فاقد اتصال GPS است، اما به سنسورهایی مانند شتاب‌سنج و ژیروسکوپ مجهز شده است. این دستگاه به دلیل نداشتن میکروفون و بلندگو، از برقراری تماس صوتی پشتیبانی نمی‌کند. بدنه آن از آلومینیوم و بند آن از سیلیکون ساخته شده و دارای استاندارد IP68 و ۵ATM است.

با توجه به اینکه یک ساعت هوشمند نیست، طبیعتا نمی‌توانید اپ‌های ثالث متنوعی روی آن نصب کنید. سامسونگ هنوز قیمت گلکسی فیت ۳ را رسما اعلام نکرده است.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

۱,۶۶۵,۰۰۰

تومان

مچ بند هوشمند مدل Smart band 6

۱۲۵,۰۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.