ساعت گلکسی Fit3 با مشخصات جذاب رسماً رونمایی شد

بعد از اخبار بی‌شماری که از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرد، بالاخره سامسونگ امروز رونمایی رسمی گلکسی Fit3 را انجام داد. جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر، باتری بادوام‌تر و یک سری ویژگی جدید خواهد داشت.

ساعت Fit 3 صفحه ۱.۶ اینچ امولد دارد که ۴۵ درصد بزرگتر از نسل پیشین خود است. یک دکمه در سمت راست آن قرار دارد. متاسفانه، این بند پشتیبانی از شارژ وایرلس ندارد و از شارژر دو پین استفاده خواهد کرد.

فیت ۳ اولین ساعت در سری خود محسوب می‌شود که سنسور تشخیص افتادن و موقعیت اورژانسی دارد. موقعیت اورژانسی در این ساعت، با ۵ بار فشار دادن سریع دکمه تشخیص داده می‌شود. زمانی که این کار را انجام دهید، لوکیشن شما برای سازمان‌ها و ارگان‌های امدادی که از پیش مشخص کرده اید ارسال خواهد شد.

سامسونگ ادعا کرده که این ساعت می‌تواند ۱۳ روز تمام با یک بار شارژ دوام بیاورد. این مسئله به لطف باتری ۲۰۸ میلی آمپر ساعتی است. سبک بودن رابط کاربری و نبود سیستم عامل در ساعت، در با دوام بودن این باتری تاثیر زیادی دارد. تنها اپلیکیشن‌های ساده‌ای مانند ساعت، آب و هوا، تقویم و برنامه‌های ورزشی در این ساعت دیده می‌شود.

این ساعت از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند اما جی پی اس ندارد. پس فعالیت‌هایی که شامل تحرک و فعالیت در محیط باز است، نیاز به گوشی دارند که بتواند فعالیت‌ها را ثبت کند. این ساعت همچنین وضعیت خواب، سطح استرس و هرچیزی که در Samsung Health است را پیگیری می‌کند.

ساعت گلکسی فیت ۳ در رنگ‌های خاکستری، رزگلد و نقره‌ای به فروش خواهد رسید.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.