ساعت پیکسل واچ ۲ گوگل با مشکلات شارژ مواجه شد

نسل دوم پیکسل‌ واچ ۲ ماه گذشته معرفی شد. علاوه بر این، گوگل به‌روزرسانی WearOS 4 را برای ساعت اصلی پیکسل منتشر کرد. آخرین نسل ارائه‌شده ارتقای قابل‌توجهی را نسبت به نسل قبلی خود به نمایش می‌گذارد. با این حال، چندین کاربر با مشکل شارژ با ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ روبرو هستند. غول جستجوگر از این موضوع آگاه است اما پاسخی رسمی در این مورد نداده است. برای آشنایی بیشتر با مشکلات شارژ این ساعت هوشمند، ادامه مطلب را بخوانید.

گوگل پیکسل واچ ۲ با مشکلات شارژ مواجه است

چندین کاربر در ردیت به اشتراک گذاشته‌اند که دستگاه‌های پیکسل‌ واچ ۲ آنها هنگام اتصال به برق شارژ نمی‌شوند. کاربران مطمئن نیستند که این مشکل به شارژر معیوب مربوط است یا خود ساعت هوشمند. یکی از کاربران اشاره کرد که دستگاه اصلا شارژ نمی‌شود. او یک شارژر جدید دریافت کرد که در ابتدا خوب کار کرد اما در نهایت متوقف شد. کاربر همچنین سعی کرد کابل، سوکت دیواری، استفاده از پورت‌های USB روی لپ‌تاپ و روش‌های دیگر را تغییر دهد، اما همه بی‌فایده بودند.

ساعت پیکسل واچ 2 گوگل با مشکلات شارژ مواجه شد

کاربر پاسخ رضایت‌بخشی از گوگل دریافت نکرد. با این حال، غول جستجو آن را به عنوان مشکلی مداوم در پیکسل واچ ۲ تایید کرد. او همچنین یک واحد جایگزین از پیکسل واچ ۲ دریافت کرد که ظاهراً به‌خوبی کار می‌کند. متأسفانه سایر کاربرانی که با مشکلات شارژ مواجه هستند، خوش‌شانس نیستند که واحد جایگزینی دریافت کنند. از این رو مشخص نیست که شارژر یا ساعت هوشمند مشکل دارند یا خیر. بنابراین راه‌حل مشکل نیز یک راز باقی مانده است.

گوگل یک صفحه پشتیبانی اختصاصی دارد که به کاربران دستور می‌دهد در صورت عدم شارژ صحیح پیکسل واچ ۲ چه کاری انجام دهند. این شرکت اشاره می‌کند که ساعت هوشمند تنها به یک صورت روی پایه شارژ قرار می‌گیرد و اگر در جهت اشتباه قرار گیرد، شارژ نمی‌شود. این غول جستجو در مقایسه با شارژ بی‌سیم در نسل قبلی خود، یک رابط چهار پین را در آخرین نسل ساعت هوشمند معرفی کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.