ساعت پخش سریال کوچه اقاقیا از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

مجموعه طنز کوچه اقاقیا به کارگردانی رضا عطاران از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. ما در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال کوچه اقاقیا می‌پردازیم.

سریال کمدی کوچه‌ی اقاقیا در سال ۱۳۸۲ ساخته شد و اولین بار از شبکه پنج (تهران) روی آنتن رفت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز هستید، می‌توانید سریال کوچه اقاقیا را از روز یکشنبه (۲ مهر ماه ۱۴۰۲) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال کوچه اقاقیا ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال زخم کاری ۲ از فیلیمو 

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا

ساعت پخش سریال کوچه اقاقیا از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال کوچه اقاقیا از یکشنبه ۲ مهر ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ صبح روز بعد که زمان تکرار سریال کوچه اقاقیا از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 زمان پخش سریال کوچه اقاقیا
ساعت پخش سریال کوچه اقاقیا از شبکه آی فیلم

زنده‌یاد منوچهر نوذری، باقر صحرارودی، شهاب عسگری، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، شقایق دهقان، رضا عطاران، علی صادقی، ساقی زینتی، روشنک عجمیان، کتایون امیرابراهیمی و مجید صالحی بازیگران مطرحی هستند که در سریال کوچه اقاقیا نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال کوچه اقاقیا

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال کوچه اقاقیا از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز و خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی زندگی مردی پا به سن گذاشته به نام نصرت خان (با بازی منوچهر نوذری) است.

 ساعت پخش تکرار سریال کوچه اقاقیا از آی فیلم

 ساعت پخش تکرار سریال کوچه اقاقیا از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال کوچه اقاقیا آمده است: «نصرت خان در خانه قدیمی خود در تهران زندگی می‌کند. همسر او گل‌نساء چند سال پیش فوت کرده‌، اما مدتی است که شب‌ها به خواب او می‌آید و درباره‌ی مسائل مختلف با او صحبت می‌کند. گاهی به نصرت خان نوید می‌دهد که به زودی باید بار سفر را بسته و به او بپیوندد. این رویاها باعث نگران شدن فرزندان او نسبت به تندرستی پدر و دورهم جمع شدن ایشان در خانه پدری می‌شود. حضور آن‌ها در کنار هم ماجراهای طنزی را رقم می‌زند که داستان این مجموعه را تشکیل می‌دهد.»

 ساعت پخش تکرار سریال کوچه اقاقیا از آی فیلم
ساعت پخش تکرار سریال کوچه اقاقیا از آی فیلم

داستان این سریال به قلم گروهی از نویسندگان از جمله رضا عطاران، محمدرضا آریان، سروش صحت، علیرضا جزینی، علی اختیاری، علیرضا مسعودی، ماریا تبریزپور، محمدحسین ذکریاپور و شهاب عباسی به نگارش درآمده است.

کارگردان سریال کوچه اقاقیا

داستان سریال کوچه اقاقیا

داستان سریال کوچه اقاقیا

رضا عطاران کارگردان سریال کوچه اقاقیا است. او ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در مشهد به دنیا آمد. در دوران دبیرستان رشته اقتصاد را دنبال کرد و دیپلم گرفت. پس از آن برای تحصیل در رشته طراحی صنعتی به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت اما درس را نیمه کاره رها کرد و وارد عرصه هنر شد.

عطاران بازیگری را در تئاتر حسن حامد در دهه ۶۰ آغاز کرد. او ۹ سال بعد با سریال بیداران وارد تلویزیون شد و با نقش‌آفرینی در مجموعه‌های پرواز ۵۷ و ساعت خوش به شهرت رسید.

برنامه طنز سیب خنده نخستین تجربه کارگردانی ایشان بود. رضا عطاران پس از یک دوره بازیگری و کارگردانی در تلویزیون، سال ۱۳۷۶ با فیلم کلید ازدواج وارد سینما شد.

رضا عطاران در سال ۱۳۹۳ با بازی در سه فیلم و سودآوری ۱٬۶ میلیارد تومانی، سودآورترین بازیگر سینمای ایران نام گرفت. او در فیلم‌های پرفروشی همچون هزارپا، نهنگ عنبر ۲: سلکشن رؤیا، مصادره و من سالوادور نیستم نیز به ایفای تقش پرداخته است.

از جوایز و افتخارات کارنامه هنری عطاران می‌توان به دریافت جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر برای فیلم خوابم می‌آد، بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای فیلم طبقه هساث، بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای فیلم روشن، بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای فیلم بی‌خود و بی‌جهت و لبخند زرین بهترین بازیگر مرد کمدی جشن لبخند آفتاب برای فیلم اسب حیوان نجیبی است، اشاره کرد.

رضا عطاران سال ۱۳۷۳ با فریده فرامرزی ازدواج کرد. ایشان در امور خیریه نیز فعالیت می‌کند و صاحب یک آتلیه عکاسی در تهران است.

برخی از عوامل تولید سریال کوچه اقاقیا

  • طراح، نویسنده و کارگردان: رضا عطاران
  • تصویربرداران: زین الدین علامه و منصور آذرگل
  • مدیر صدابرداری: رضا کشاورز
  • تدوین: علی اشتیاق
  • تهیه‌کننده: همایون ایزدپناه
  • طراح نور: منوچهر شمسایی
  • مدیر نورپردازی: عبادالله به افروز
  • طراح گریم: مریم شکرایی
  • طراح صحنه: فروزان جلیلی فر
  • طراح لباس: نسیم سیگارودی
  • مدیر فنی: شاهرخ معزی
  • عکاس: محمد فوقانی
  • موسیقی: حمیدرضا صدری
  • دستیار کارگردان و برنامه ریز: شهرام باباپور
  • دستیار کارگردان: افشین سنگ چاپ
  • منشی صحنه: ندا معتمدی
  • کارگردانی تلویزیونی: محمود رضایی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال کوچه اقاقیا نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

زنده‌یاد منوچهر نوذری، باقر صحرارودی، شهاب عسگری، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، شقایق دهقان، رضا عطاران، علی صادقی، ساقی زینتی، روشنک عجمیان، کتایون امیرابراهیمی و مجید صالحی بازیگران مطرحی هستند که در سریال کوچه اقاقیا نقش‌آفرینی کردند.

سریال کوچه اقاقیا چند قسمتی است؟

این سریال در ۹۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی رضا عطاران ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال کوچه اقاقیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.