ساعت پخش سریال نون خ ۵ از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

30

مجموعه نون خ ۵ به کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه یک پخش خواهد شد. برای اطلاع از ساعت پخش سریال نون خ ۵ با ما همراه شوید.

فصل پنجم مجموعه نون خ تازه‌ترین سریال طنز تلویزیون است که در ۲۵ قسمت به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی ساخته شده است. پخش این سریال پرطرفدار همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و در عید نوروز ۱۴۰۳ نیز پخش آن ادامه خواهد داشت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز جدید هستید، می‌توانید سریال نون خ ۵ را از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال نون خ ۵ ، زمان تکرار و بیوگرافی کارگردان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال نون خ ۵ از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک سیما، زمان پخش سریال نون خ ۵ از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت ۱۵:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال نون خ ۵ از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال نون خ ۵

چندی پیش مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال طنز نون خ درباره فصل جدید این سریال گفته بود: «در این فصل به چند شهر می‌رویم و به نوعی سفری جاده‌ای داریم. از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهرهای چابهار و دیگر شهرهای آن منطقه می‌رویم و قصه سریال همراه با کردها به چند قومیت می‌پردازد.»

فرجی درباره اولویت‌های این فصل مجموعه نون خ گفت: «محیط زیست، میراث فرهنگی، مسائل قومیت‌ها و اتحاد آن‌ها از جمله محورهایی است که در سری جدید سریال «نون.خ» پیش می‌بریم. امیدواریم در این فصل به جز حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی را هم داشته باشیم و همچنین بازیگران بومی خود سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت.»

بر اساس اخبار منتشر شده، عوامل فصل پنجم سریال نون خ که آذر ماه در چابهار مشغول فیلمبرداری این مجموعه بودند، به تهران بازگشته‌اند و در منطقه‌ای در اطراف تهران مشغول ادامه تصویربرداری سریال هستند.

ساعت پخش تکرار سریال نون خ ۵ از شبکه یک

در روزهای اخیر مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون.خ ۵» با انتشار تصویری از فضای برفی لوکیشن این سریال در کنار سعید آقاخانی و دیگر عوامل، از ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد؛ تصاویری از حضور عوامل در برف و سرمای مناطق کوهستانی که دشواری این روزهای تصویربرداری «نون.خ ۵» را نمایش می‌داد.

شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی را با محوریت موضوعات مهم محیط زیستی همچون شکار غیرمجاز، قاچاق حیات وحش و آلودگی‌های محیط زیستی تولید کرده و تلاش می‌شود تا با معرفی اقوام مختلف ایرانی به مسایل قومیت‌ها نیز در قالب طنز اشاره شود.

در این فصل سریال نون خ برخی از بازیگران مطرح فصل‌های گذشته از جمله حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی حضور دارند. گفتنی است در فصل جدید مجموعه نون خ بازیگرانی جدید به پروژه اضافه شده‌اند و در کنار هنرمندان نام آشنای این سریال به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

کارگردان سریال نون خ

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال نون خ ۵ سراغ زندگینامه سعید آقاخانی، کارگردان این مجموعه می‌رویم. سعید آقاخانی در ۱۳۵۰/۴/۱۲ در بیجار به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه تهران است. او کار هنری خود را در سال ۱۳۷۱ با بازی در سریال محکمه عدالت آغاز کرده است.

آقاخانی در سال ۱۳۷۴ با بازی در مجموعه‌ی ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. سریال روزگار خوش حبیب آقا حاصل کارگردانی مشترک سعید آقاخانی و مهدی مظلومی بود.

پس از این مجموعه، آقاخانی کارگردانی سریال عید امسال را برای نوروز سال ۱۳۸۸ شبکه تهران به عهده گرفت. او در همین سال به عنوان بازیگر سریال طنز چار دیواری با سیروس مقدم همکاری کرد.

سعید آقاخانی بازیگر پرطرفدار کشورمان، علاوه بر ایفای نقش در بسیاری از سریال‌های طنز تلویزیون، در نویسندگی، بازیگردانی و کارگردانی هم فعالیت دارد. در کارنامه‌ی هنری آقاخانی همکای در آثار ماندگار تلویزیون نیز به چشم می‌خورد. او طراح فیلمنامه‌ی سریال محبوب و خاطره‌انگیز خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و بازیگران مجموعه‌ی تلویزیونی پیامکی از دیار باقی است.

سعید آقاخانی پس از سال‌ها نقش‌آفرینی در سریال‌های پربیننده و فیلم‌های موفق، در سال ۱۳۹۳ از جشنواره‌ی فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم خداحافظی طولانی برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

عوامل سریال نون خ

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • نویسنده: امیر وفایی
  • تهیه‌ کننده: مهدی فرجی
  • مجری طرح: علی ‌اکبر کریمی
  • مدیر تولید: منصور غضنفری
  • ناظر کیفی: علی‌اصغر داوودآبادی
  • مدیر برنامه ‌ریزی: ساناز بصیر
  • مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری
  • تصویربردار: مصطفی معمار
  • مدیر صدابرداری: امیر عاشق‌ حسینی
  • صداگذار: امیر حسین صادقی
  • تدوین: امیرشیبان خاقانی
  • طراح صحنه: سید حسین عالی ‌نژاد
  • طراح لباس: پگاه ترکی
  • طراح چهره ‌پردازی: بابک اسکندری
  • آهنگساز: صادق آزمند
  • جلوه‌ های ویژه کامپیوتری: امیر ولیخانی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • منشی صحنه: سارا عبداللهی
  • تیتراژ: مجید یوسف ‌زاده

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال نون خ ۵ نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی نقش‌آفرینی کردند.

سریال نون خ ۵ چند قسمتی است؟

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال نون خ ۵ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”کدام بازیگرها در سریال نون خ ۵ نقش‌آفرینی کرده‌اند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در این سریال حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی نقش‌آفرینی کردند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”سریال نون خ ۵ چند قسمتی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”این سریال در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.”}}]}

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.