ساعت پخش سریال ندای امید از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

سریال ندای امید که به کارگردانی آلفونسو مورنو ساخته شده است، از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای اطلاع از خلاصه داستان و ساعت پخش سریال ندای امید با ما همراه شوید.

مجموعه‌ی ندای امید محصول سال ۲۰۱۹ امریکاست. این سریال در ژانر خانوادگی و عاشقانه ساخته شده و نامزد جایزه جویی ونکوور شده است. سریال ندای امید بر اساس مجموعه کتاب‌های کانادایی غرب نوشته جانت اوکه ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خانوادگی و عاشقانه خارجی هستید، می‌توانید سریال ندای امید را از شنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ از شبکه تماشا، دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ندای امید ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال زخم کاری ۲ از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال ندای امید از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال ندای امید از شنبه ۲۵ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۲:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال ندای امید از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 ساعت پخش سریال ندای امید
ساعت پخش سریال ندای امید از شبکه تماشا

در سریال درام و خانوادگی ندای امید، بازیگرانی همچون مورگان کوهان، جاسلین هودن، رایان جیمز هاتانکا، گرگ هاوانسیان، وندی کروسون و نیل کرون به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران نقش‌های اصلی سریال ندای امید

  • مورگان کوهان در نقش لیلیان والش، خواهر بزرگ گریس که در جوانی به فرزندخواندگی پذیرفته شد و از گریس جدا شد.
  • جوسلین هودون در نقش گریس بنت (فصل ۱)، خواهر کوچکتر لیلیان که در یک یتیم خانه بزرگ شد. گریس در پایان فصل اول به لندن می‌رود و مشخص می‌شود که در «کریسمس کانتری» اقامت کرده و ازدواج کرده است.
  • RJ Hatanaka در نقش پاسبان گابریل کینزلو
  • گرگ هوانسیان در نقش چارلی «چاک» استوارت (فصل ۱)، پسر تس، و یک دامدار و دامپزشک شهر. مشخص شده است که او پس از بازی گریس در «کریسمس کشور» شهر را ترک کرد.
  • وندی کروسون در نقش تس استوارت، مادر چاک، صاحب مزرعه بزرگ محلی
  • هانکه تالبوت در نقش مگی پارسونز (فصل ۱ و ۲)، پرستار شهری که به تازگی به بروکفیلد آمده است.
  • مارشال ویلیامز در نقش سام ترمبلی (فصل ۱ و ۲)، سرگردانی به شهر که به عنوان یک دست ساز برای لیلیان در یتیم خانه کار می‌کند.
  • نیل کرون در نقش رونی استوارت (فصل ۱ و ۲)، عموی چاک و برادر شوهر تس که هتل محلی را اداره می‌کند.
  • لوری لافلین در نقش ابیگیل استانتون، یکی از آشنایان لیلیان، او زنی مهربان از هوپ است.

خلاصه داستان سریال ندای امید

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ندای امید از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه خانوادگی و عاشقانه می‌رویم که درباره‌ی زندگی خواهران و برادران یتیم لیلیان و گریس است که از هم جدا می‌شوند، اما بعداً در بزرگسالی در اوایل دهه ۱۹۰۰ دوباره دور هم جمع می‌شوند.

 ساعت پخش سریال ندای امید
ساعت پخش تکرار سریال ندای امید از شبکه تماشا

خواهران لیلیان و گریس هنگام تأسیس یتیم خانه در زادگاه لیلیان با مخالفت اهالی آن‌جا مواجه می‌شوند. پس مدتی آتش‌سوزی رخ می‌دهد و دو پسر لیلیان، مظنونین اصلی پرونده آتش‌سوزی هستند؛ اما لیلیان در تلاش است تا بی‌گناهی آن‌ها را اثبات کند. رزماری و لی کالتر برای کمک به کارهای بازسازی به بروکفیلد می‌آیند.

یک غریبه مرموز به شهر می‌آید و به دنبال کار می‌گردد. در همین هنگام، معلوم می‌شود که مشتری هتل در اصل بازرس اداره مرکزی محافظت از کودکان است که درمورد پرورشگاه و گذشته گریس نگرانی‌هایی دارد. پاسبان نیتن گرنت از دره هوپ به شهر می‌آید تا از گابریل برای دستگیری یک فراری کمک بگیرد.

لیلیان با دیدن تصویر فرد تحت تعقیب شوکه و وحشت زده می‌شود. چاک پیشنهاد می‌دهد که از لیلیان، گریس و کودکان محافظت کند. خبرنگاری به بروکفیلد می‌آید تا گزارشی در مورد شوهر فقید تس تهیه کند.

گابریل تحقیقات خود را انجام می‌دهد تا اطلاعات بهتری از یک فراری به دست آورد. در این میان لیلیان و گریس برای انجام بهترین کار برای یکی از یتیمان خود، انتخاب سختی را پیش رو دارند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ندای امید نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

مورگان کوهان، جاسلین هودن، رایان جیمز هاتانکا، گرگ هاوانسیان، وندی کروسون و نیل کرون بازیگران سریال ندای امید هستند.

سریال ندای امید چند قسمتی است؟

این سریال در ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به کارگردانی آلفونسو مورنو  در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ندای امید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.