ساعت پخش سریال مظنون از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

مجموعه امریکایی مظنون که توسط جاناتان نولان ساخته شده است به‌زودی از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از خلاصه داستان و ساعت پخش سریال مظنون با ما همراه شوید.

سریال مظنون در ژانر جنایی، اکشن و علمی–تخیلی در ۵ فصل و ۱۰۳ قسمت ساخته شده است. این مجموعه در نیویورک تصویربرداری شده است. جی. جی. آبرامز، برایان بورک، جاناتان نولان، گریگ پلگمن و ریچارد جی.لوییس تهیه‌کننده‌های سریال مظنون هستند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اکشن جنایی هستید، می‌توانید سریال مظنون را از شنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ از شبکه تماشا، دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال مظنون ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال زخم کاری ۲ از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال مظنون از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال مظنون از شنبه ۲۵ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۳:۰۰، ۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال مظنون از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال مظنون
ساعت پخش سریال مظنون از شبکه تماشا

مظنون با نام اصلی فرد تحت نظر (Person of Interest) اولین بار در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۱ در شبکه CBS پخش شد و آخرین قسمت آن که return 0 نام داشت، در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۶ روی آنتن رفت.

فیلم‌نامه این سریال توسط جاناتان نولان توسعه داده شده‌ است. گفتنی‌است ۳ فصل ابتدایی این سریال از مرداد ماه ۹۹ در ایران با دوبله اختصاصی صدا و سیما پخش شد و با یک وقفه چند ماهه فصل‌های ۴ و ۵ هم از تیر ماه ۱۴۰۰ پخش شدند.

داستان مجموعه مظنون از ۲ بخش تشکیل شده: بخش اول اتفاقاتی هست که در هر قسمت در زمان حال برای جان، هارولد و سوژه‌های مورد نظرشان رخ می‌دهد و بخش دوم کلیت ماجراست که گاهی ارتباطی با بخش یک دارد و بعضی اوقات نیز با فلش‌بک به معرفی هرچه بیشتر شخصیت‌های داستان می‌پردازد.

بازیگران اصلی سریال مظنون

ساعت پخش سریال مظنون
ساعت پخش تکرار سریال مظنون از شبکه تماشا
  • جیمز کاویزل در نقش جان ریس: یک نیروی ویژهٔ سابق ارتش و یک مأمور سابق سازمان سیا است که بعد از انجام عملیاتی در چین مرده تصور می‌شد.
  • مایکل امرسون در نقش هارولد فینچ: هکر، میلیاردر و نابغهٔ گوشه‌نشینی که همه تصور می‌کنند مرده‌ است.
  • کوین چاپمن در نقش لایونل فاسکو: یک کارآگاه فاسد پلیس نیویورک است که بعد از درگیری با جان ریس ابتدا به صورت اجباری و سپس با تغییر شخصیت فاسد خود به تیم می‌پیوندد.
  • تراجی پی. هنسون در نقش جاس کارتر: یک کارآگاه سالم پلیس نیویورک است که قبلاً به عنوان بازجوی ارشد ارتش آمریکا در عراق فعالیت می‌کرده‌ است.
  • امی اکر در نقش ریشه: روت (ریشه) با نام واقعی سامانتا گروز یک هکر است.
  • سارا شاهی در نقش ثمین شاو: یک آدم‌کش حرفه‌ای و بی‌احساس و مأمور سابق سازمان سیا که در عملیاتی از سازمان کنار گذاشته شد.

 خلاصه داستان سریال مظنون

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال مظنون از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی اکشن می‌رویم که درباره‌ی هارولد فینچ، دانشمندی است که مأمور شده تا دستگاهی (هوش مصنوعی) را برای مبارزه با تروریسم بسازد.

ساعت پخش سریال مظنون

ساعت پخش سریال مظنون

هارولد فینچ ۵ سال از عمر خود را صرف ساخت دستگاهی برای مبارزه با تروریسم پروژه می‌کند، ولی با مرگ مشکوک مدیر این پروژه نیتن اینگرام، او نیز از این پروژه کنار گذاشته می‌شود.

فینچ در همان حادثه‌ای که مرگ نیتن را به‌ همراه داشت از ناحیه‌ی نخاعی آسیب دید. او به این نتیجه رسیده است که ماشین با تجزیه تحلیل رفتار شهروندان آمریکا می‌تواند متوجه شود که جرمی صورت خواهد گرفت، ولی حکومت علاقه‌ای به این موضوع ندارد و به او گوشزد می‌کند که دستگاه تنها برای ضد ترور است و بس؛ و دولت تمام مردم را «نامربوط» می‌خواند.

اما اکنون او دست به‌کار می‌شود تا خود از وقوع جرم جلوگیری کند، او پس از مطالعات و جستجوی فراوان، جان را برای همراهی خود انتخاب می‌کند. جان ریس یک مأمور سابق سازمان سیا است. او که به دلیل از دست دادن معشوقه‌اش در یک تصادف، به الکل روی آورده و تقریباً به یک خیابان گرد تبدیل شده‌ است به وسیله‌ی هارولد انتخاب می‌شود تا با مهارت‌ها و جسارتی که دارد به او کمک کند.

مبارزه با خلافکاران، شبکه‌های مافیا، دخالت در کارهای پلیس، اف‌بی‌آی و سازمان سیا، خیلی زود او را بین این افراد به شهرت می‌رساند که حالا او را به نام مرد کت و شلوار پوش می‌شناسند و هر کدام از آن‌ها به‌طوری می‌خواهند از شرش خلاص شوند. در این بین، دو کارگاه پلیس به نام‌های جاس جاسلین کارتر و لایونل فاسکو به واسطه‌ی کمک‌های جان ریس به آن‌ها، اقدام به کمک به جان و هارولد می‌کنند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال مظنون نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

جیم کاویزل، مایکل امرسون، تراجی پی. هنسون، کوین چاپمن، سارا شاهی و ایمی اکر بازیگران سریال مظنون هستند.

سریال مظنون چند قسمتی است؟

این سریال در ۵ فصل و ۱۰۳ قسمت توسط جاناتان نولان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال مظنون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.