ساعت پخش سریال طلا از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

مجموعه‌ جنایی تاریخی طلا ساخته‌ی لارنس گوف و آنیل کاریا، از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال طلا از شبکه تماشا با ما همراه شوید.

سریال طلا (The Gold) بر مبنای یک ماجرای واقعی و تکان‌دهنده، مشهور به سرقت برینکس مت در سال ۲۰۲۳ در انگلیس ساخته شده است. در این مجموعه‌ی پلیسی و درام، هیو بونه ‌ویل، جک لودن، ایمان الیوت، تام کالن، شارلوت اسپنسر، استفانی مارتینی، شان هریس و دومینیک کوپر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جنایی، درام و تاریخی هستید، می‌توانید سریال طلا را از ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۲ از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال طلا ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال طلا از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال طلا هر شب ساعت ۲۳:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۵:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ عصر روز بعد که زمان پخش تکرار سریال طلا از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش تکرار سریال طلا
ساعت پخش سریال طلا از شبکه تماشا

سریال شش قسمتی The Gold خوش‌ساخت است و شیوه روایت پرتعلیق با گره افکنی‌های فراوان بر جذابیت این مجموعه افزوده است. اجرای هنرمندانه‌ی بازیگران سریال طلا و طراحی صحنه دقیق با تمرکز بر نشان دادن جزئیات وقایع حادثه از نقاط قوت این اثر جنایی تاریخی است.

مجموعه طلا که به قلم نیل فورسایت (نویسنده‌ی سریال جنایی «گناه») به نگارش درآمده است، از فوریه تا مارس ۲۰۲۳ از ‌شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شد.

خلاصه داستان سریال طلا

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال طلا از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام جنایی تاریخی می‌رویم که درباره‌ی سرقت برینکس مت در سال ۱۹۸۳ است که طی آن شمش طلایی به ارزش ۲۶ میلیون یورو به سرقت رفت.

در خلاصه داستان سریال طلا آمده است: «شش مرد مسلح با کلاه‌های نقابی به انبار امن برینکس مت در نزدیکی فرودگاه هیترو لندن حمله کردند. هدف آن‌ها دزدیدن یک میلیون پوند پول نقد بود، اما در عوض تعداد زیادی شمش طلا به ارزش حدود ۲۶ میلیون پوند (معادل ۹۰ میلیون پوند امروز) به سرقت بردند. در آن زمان، این بزرگ‌ترین دزدی در تاریخ بریتانیا بود. بازرس ارشد برایان بویس این پرونده را بر عهده می‌گیرد و تحقیقات خود را آغاز می‌کند. سرانجام برایت ول و جنینگز اسراری از این ماجرای تکان دهنده‌ را کشف می‌کنند و به دستگیری مجرمان نزدیک‌تر می‌شوند.»

 زمان پخش تکرار سریال طلا از شبکه تماشا

 زمان پخش تکرار سریال طلا از شبکه تماشا

نیل فورسایت نویسنده The Gold درباره نگارش آن می‌گوید: «یک دوره تحقیقاتی طولانی بود. من و توماس ترنر، محقق سریال، چهل سال اوراق پرونده و آرشیو روزنامه‌ها را بررسی کردیم. ما همچنین با خیلی از کسانی که درگیر ماجرا بودند گفت‌وگو کردیم. آن‌قدر تحقیق کردیم که کتابی به نام «طلا» را برای همراهی با سریال منتشر کردیم. این کتاب شامل تمام اپیزود‌هایی است که به دلایل مختلف نتوانستیم در سریال به آن بپردازیم.»

صداپیشگان سریال طلا

مدیر دوبله سریال The Gold ناهید امیریان است. دانیال الیاسی، شهراد بانکی، محمد بهاریان، باران بهرامی، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مونا خجسته، شیرین روستایی، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، مریم معینیان، علی منانی، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، حسین نورعلی، نازنین یاری و ناهید امیریان صداپیشه‌های این مجموعه انگلیسی هستند.

 زمان پخش تکرار سریال طلا از شبکه تماشا
زمان پخش تکرار سریال طلا از شبکه تماشا

هیو بونه ‌ویل بازیگر نقش «برایان بویس» درباره‌ی سریال طلا می‌گوید: «یک سریال به سبک کارهای کلاسیک با موضوع سرقت – فریبکاری، فساد، پلیس و دزدان. آدم‌های خوب در برابر آدم‌های بد. موش و گربه. شمش طلا، حرص، زیاده‌خواهی، آدم‌هایی که سعی می‌کنند بهتر باشند. هر کس سعی می‌کند به‌نوعی از نردبان موفقیت بالا برود، چه به لحاظ موقعیت اجتماعی یا اقتصادی یا شغلی. آدم‌ها تا کجا می‌توانند پیش می‌روند تا خودشان را بهتر کنند؟ حرص جزای خود را دارد؟ خوبی بر بدی پیروز می‌شود؟ به لطف نیل، ما اینجا یک داستان بسیار بزرگ درمورد ماهیت جامعه بریتانیا در دهه ۸۰ داریم که با طنز تلخ به تصویر کشیده شده است.»

عوامل سریال طلا

  • کارگردان: لارنس گوف، آنیل کاریا
  • نویسنده: نیل فورسایت
  • تهیه‌کننده: نیل فورسایت
  • آهنگساز: سایمون گاف
  • مدیر فیلمبرداری: استوارت بنتلی
  • تدوین‌گر: لیندسی وودوارد

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال طلا نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال طلا (The Gold) هیو بونه ‌ویل، جک لودن، ایمان الیوت، تام کالن، استفانی مارتینی، شارلوت اسپنسر، شان هریس و دومینیک کوپر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال طلا چند قسمتی است؟

سریال The Gold در ۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی مشترک لارنس گوف و آنیل کاریا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال طلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.