ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

مجموعه کره‌ای امپراطور اشک ها که به کارگردانی مشترک کیم هیونگ-ایل و شبم جه-هیون ساخته شده است، از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای اطلاع از خلاصه داستان و ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها با ما همراه شوید.

سریال امپراطور اشک ها با بازی جو سانگ ووک در نقش اصلی، درام‌های تاریخی کره را احیا می‌کند. این مجموعه از ۱۱ دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱ مه ۲۰۲۲، از شبکه کی‌بی‌اس۱ روی آنتن رفت. این سریال که نام پادشاه اشک ها، لی بانگ وون (کره‌ای: 태종 이방원) نیز شناخته می‌شود، به قلم لی جونگ-وو به نگارش درآمده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره ای تاریخی هستید، می‌توانید سریال امپراطور اشک ها را از شنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ از شبکه تماشا، دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال زخم کاری ۲ از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال امپراطور اشک ها از شنبه ۲۵ شهریور ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۱:۰۰، ۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها,
ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا

سریال تاریخی، اکشن، درام و مهیج پادشاه اشک ها لی بانگ وو بر اساس حوادث و اشخاص واقعی کره نوشته شده و در ۳۲ قسمت ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال امپراطور اشک ها

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه کره ای می‌رویم که درباره‌ی زندگی تهجونگ از چوسون با نام شخصی یی بانگ وون (به کره ای: 이방원؛ Hanja: 李芳遠)، سومین فرمانروای سلسله چوسون کره و پدر پادشاه سجونگ کبیر است.

این سریال روایتگر داستان لی بانگ وون است که در اواخر دوره گوریو و همزمان با نابودی نظم باستانی این سلسله، ابتکار عمل را به دست گرفت تا سلسله چوسان را تاسیس کند.

در واقع سلسله چوسان ند Taejo Lee Sung-gye Joseon (ژوئیه ۱۳۹۲ – اوت ۱۹۱۰) یک امپراطوری مستقل و قدرتمند بود. این سلسله به مدت پنج قرن به عنوان یکی از طولانی‌ترین سلطنت‌های جهان ادامه یافت و سال ۱۹۱۰ پس از حوادثی به پایان رسید.

بازیگران نقش‌های اصلی سریال امپراطور اشک ها

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها
ساعت پخش تکرار سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا
  • جو سانگ ووک در نقش یی بانگ-وون، پادشاه ته‌جونگ، سومین پادشاه چوسان. شناخته شده به عنوان «دوک جونگ‌آن» (정안공, 靖安公)
  • کیم یونگ-چول در نقش یی سونگ-گه، پادشاه ته‌جو، بنیان‌گذار و اولین پادشاه چوسان
  • پارک جین هی در نقش ملکه وونگ‌یونگ، سومین ملکهٔ چوسان
  • یه جی-وون در نقش ملکه شین‌دوک، اولین ملکهٔ چوسان

حواشی سریال امپراطور اشک ها

در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲، کی‌بی‌اس یک عذرخواهی به دلیل مردن یک اسب در طی فیلم‌برداری قسمت هفتم، منتشر کرد. ماجرا از این قرار بود که در یک سکانس فیلم‌برداری شده، اسب و سوارش هر دو زمین افتادند.

در این حادثه پای عقب اسب با سیم بسته شده بود و باعث شد اسب به هوا برود و روی گردن خود فرود بیاید. درحالی که بازیگر سوار بر اسب نیز مجروح شده بود، اسب یک هفته پس از این حادثه جان خود را از دست داد و باعث ایجاد اعتراض عمومی شدیدی نسبت به حیوان آزاری شد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال کره ای امپراطور اشک ها نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

جو سانگ ووک، جی وون یه، جین هی پارک، یونگ ـ چول کیم، لی کوانگ گی، جونگ تائه وو، لی تائه ری و جونگ هوانگ چوی بازیگران سریال امپراطور اشک ها هستند.

سریال امپراطور اشک ها چند قسمتی است؟

این سریال در ۳۲ قسمت، به کارگردانی مشترک کیم هیونگ-ایل و شبم جه-هیون ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.