ساعت پخش برنامه برمودا از شبکه نسیم با اجرای کامران نجف زاده

برمودا تازه‌ترین برنامه تاک‌شوی شبکه نسیم با اجرای کامران نجف‌زاده است که به‌زودی روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش برنامه برمودا با ما همراه شوید.

برنامه برمودا با شعار «به وقت پیدا شدن» به کارگردانی فواد صفاریان‌پور و اجرای کامران نجف‌زاده، هر هفته سه شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

اگر از طرفداران برنامه‌های گفتگومحور جذاب هستید، می‌توانید برنامه برمودا را از شنبه ۳۰ دی ماه از شبکه نسیم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه برمودا و زمان پخش تکرار این برنامه تاک‌شو را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش برنامه برمودا از شبکه نسیم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، زمان پخش برنامه برمودا سه‌ شب در هفته شب‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت ۹:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه برمودا از شبکه نسیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش برنامه برمودا
ساعت پخش برنامه برمودا

محسن نجفی سولاری تهیه‌کنندگی برنامه «برمودا» را بر عهده داد و کامران شهریوری به عنوان مدیر تولید با این برنامه همکاری می‌کند.

«برمودا» عنوان یک تاک شوی صمیمانه و متفاوت است که برای اولین بار کامران نجف‌زاده را به عنوان یک مجری به بینندگان معرفی خواهد کرد. گفتنی است نجف‌زاده سرپرستی گروه نویسندگان برنامه را هم برعهده دارد.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، «برمودا» در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های شناخته شده خواهد بود و تلاش می‌کند تا از زاویه‌ای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد.

مهمان‌های برنامه برمودا از ناگفته‌های زندگی خود می‌گویند و موازی با صحبت‌های عمیق و حتی گاهی غافلگیر کننده، فضایی فانتزی، شاعرانه و گاهی طنز را نیز در این برنامه تجربه خواهند کرد.

مجری برنامه برمودا

کامران نجف‌زاده مجری برنامه برمودا، در بیست‌ونهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در تهران (محله ستارخان) به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی ژنتیک است و کارشناسی ارشد خود را در رشته سینما گرفته‌ است.

زمان پخش تکرار برنامه برمودا از شبکه نسیم
زمان پخش تکرار برنامه برمودا از شبکه نسیم

او کارش را با نویسندگی در نشریه آرمان و کیهان ورزشی آغاز کرد. در ۱۹ سالگی (سال ۱۳۶۷) جوان‌ترین سردبیر کیهان ورزشی شد. او تا پیش از ورودش به واحد مرکزی خبر صدا و سیما، در زمینه روزنامه‌نگاری در چند روزنامه فعالیت داشت و شعرها و نوشته‌هایش در مجلات مختلف مثل کیهان بچه‌ها به چاپ می‌رسید.

نجف‌زاده از سال ۱۳۸۴ علاوه بر خبرنگاری در بخش خبری ۲۰:۳۰ به عنوان گوینده خبر نیز فعالیت خود را آغاز کرد. او سال ۱۳۹۰ از این بخش خبری جدا شد. او مدتی مدرس کلاس‌های خبرنگاری بوده‌ است. وی به عنوان خبرنگار اعزامی در کشورهای ایتالیا، سوئیس، مصر، اتریش و در بحرانی‌ترین جنگ‌های سال‌های اخیر حضور داشته و رویدادهای مختلف را پوشش خبری داده‌ است.

کامران نجف‌زاده در حال حاضر عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران و همچنین عضو اتحادیه خبرنگاران سازمان ملل است. همچنین وی سفیر ویژه کودکان و سالمندان بهزیستی و سفیر بنیاد بیماری‌های نادر است. بیماران ام‌اس تندیس انسانیت را به نجف‌زاده هدیه کردند.

نجف‌زاده تا کنون بیش از ۲۰۰۰ دقیقه گزارش‌ برای تلویزیون ساخته است. از میان گزارش‌های بسیار او می‌توان آقای دوربینی، علی کوچولو، گزارش معدن، نرگسی‌ها، مسافران مهتاب، سری گزارش‌های شهر خاکستری، مصاحبه با خواننده یار دبستانی من، گزارش‌های وی از عراق و نیز کم جمعیت‌ترین مدرسه ایران که بازتاب جهانی داشت را نام برد.

جالب است بدانید نجف‌زاده در فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در نقش یک خبرنگار بازی کرده‌ است.

کامران نجف‌زاده سال‌هاست ازدواج کرده و یک فرزند به نام امیرکیان دارد.

سوالات متداول

مهمانان برنامه برمودا چه کسانی هستند؟

«برمودا» در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های شناخته شده خواهد بود و تلاش می‌کند تا از زاویه‌ای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد.

کارگردان برنامه برمودا کیست؟

برنامه برمودا به کارگردانی فواد صفاریان‌پور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش برنامه برمودا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.