ساعت‌های هوشمند و ایربادهای سامسونگ به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شوند

Untitled 6 6

سامسونگ اعلام کرد به زودی هوش مصنوعی گلکسی ai به محصولات پوشیدنی این شرکت از قبیل گلکسی واچ و ایرباد اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اعلام کرد به زودی هوش مصنوعی در گجت‌های پوشیدنی این شرکت از قبیل گلکسی واچ نیز ارائه خواهد شد. هنوز لیست دستگاه‌های دریافت کننده هوش مصنوعی گلکسی اعلام نشده است. قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند کاربردهای فراوانی در اپلیکیشن‌های سلامتی در گلکسی واچ‌ها داشته باشد.

رئیس بخش موبایل در سامسونگ در مقاله اعلام کرد بهینه سازی هوش مصنوعی گلکسی در این شرکت برای گجت‌های پوشیدنی آماده شده است. هوش مصنوعی می‌تواند کاربردهای زیادی در اپلیکیشن‌های سلامتی داشته باشد. سامسونگ قصد دارد دور جدید از به کارگیری هوش مصنوعی در گجت‌ها را ارائه کند. نخستین بار Galaxy AI توسط سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۴ معرفی شد و کاربران استقبال خوبی از این قابلیت‌ها داشته‌اند. سامسونگ قصد ندارد تا اینجا متوقف شده و احتمالاً محصولات مختلف خود را به این هوش مصنوعی مجهز خواهد کرد.

طبق مقاله منتشر شده توسط تی ام رو، قابلیت‌های جدید نیز در آینده به هوش مصنوعی گلکسی اضافه خواهند شد. البته این غول کره‌ای در ابتدای راهی فناوری قرار داشته و احتمالاً در آینده باید شاهد عرضه قابلیت‌های متنوع و بار کاربرد از این فناوری و ارائه آن به کاربران باشیم. برای نخستین بار این قابلیت ها در گوشی گلکسی اس ۲۴ معرفی شد و قرار است در دیگر گجت ها نیز استفاده شود.

پیش از این شاهد قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی گلکسی شامل ترجمه زنده در گلکسی بادزها بوده‌ایم. به طوری که با وصل کردن گلکسی بادز به گوشی‌های سری اس ۲۴ می‌توان به طور همزمان در گوشی به یک زبان صحبت کرده و شنونده به زبانی دیگر گفته‌ها را دریافت کند. احتمالاً گلکسی رینگ نیز گجت بعدی دریافت کننده هوش مصنوعی گلکسی خواهد بود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.