سازندگان بازسازی سایلنت هیل ۲: بازی وفادار به نسخه‌ی اصلی خواهد بود

به نظر می‌رسد که استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) با بازسازی سایلنت هیل ۲، فشار قابل توجهی را برای برآورده کردن انتظارات طرفداران احساس می‌کند.

همانطور که می‌دانید پس از ماه‌ها انتظار، کمپانی کونامی به عنوان مالک آی‌پی سایلنت هیل در اکتبر سال گذشته اعلام کرد که استودیوی لهستانی سازنده‌ی آثاری نظیر The Medium ،Layers of Fear و Blair Witch، در حال بازسازی نسخه‌ی دوم این سری ترس و بقا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی است.

حال در مصاحبه‌ای جدید، آنا جازینسکا (Anna Jasińska)، مدیر ارشد بازاریابی بلوبر تیم، بیان کرده که این شرکت برای ساخت این پروژه‌ی رویایی بر بسیاری از استودیوهای دیگر غلبه کرده است. نتیجه‌ای که طبق گفته‌ی او باعث شده که هم احساس خوشحالی و هم دلهره را به طور همزمان احساس کند.

بازسازی سایلنت هیل 2

گفتنی است که در سال ۲۰۱۹ استودیوی بلوبر تیم توسط کونامی برای شرکت در مراسم Tokyo Game Show دعوت شد؛ جایی که کونامی از این استودیو خواست تا نوعی کانسپت را برای این بازسازی آماده کند. جازینسکا در این باره گفت:

البته ما تنها مدعی نبودیم. بسیاری از استودیوهای دیگر نیز برای همکاری با یکدیگر رقابت می‌کردند، اما در نهایت، ایده‌ی ما همان چیزی بود که قلب کونامی را ربود. آن‌ها تعهد و اشتیاق ما به ژانر وحشت را متوجه شدند و این به تنهایی یک وجه تمایز بزرگ برای ما بود. در ادامه شرکت ما با دریافت اطلاعات بیشتر غافلگیر شد، زیرا بسیاری از کارمندان استودیو از طرفداران سرسخت این بازی هستند.

در مورد اضطراب و دلهره، می‌توان گفت که بله فشار زیاد است زیرا ما با یکی از بهترین بازی‌های ترسناک روانشناختی تاریخ سروکار داریم. ما می‌خواهیم به نسخه‌ی اصلی نزدیک شده و آن را برای سال‌های آینده در کانون توجه قرار خواهیم داد.

این بازسازی که با آنریل انجین ۵ در دست ساخت است، از یک دوربین روی شانه بهره می‌برد. از طرفی بلوبر تیم در حال بازسازی سیستم مبارزه و صحنه‌های سینمایی خاصی از بازی است.

Silent Hill 2

جازینسکا در نهایت بیان کرد که استودیوی سازنده در حال مدرن و امروزی کردن بازی در صورت نیاز است اما رویکردی بسیار محتاطانه را برای هر تغییری که لازم است، اتخاذ می‌کند:

ما روی بازآفرینی اتمسفر خاص و متمایز نسخه‌ی اصلی در بازسازی مدرن آن تمرکز کرده‌ایم. طرفداران قدیمی نباید نگران این موضوع باشند که ما نتوانیم نسخه‌ی اصلی را به خوبی درک کنیم. در حین بازسازی گیم‌پلی و ارتقای جلوه‌های بصری، ما وفادارانه به اصل داستان پایبند هستیم. این‌ها دلایلی هستند که کونامی این بازسازی را در وهله‌ی اول به ما سپرد.

بازسازی سایلنت هیل ۲ در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی روی کنسول نسل نهمی سونی از قابلیت‌های دوال‌سنس، صدای سه‌بعدی و حافظه‌ی سریع کنسول استفاده‌ی زیادی خواهد برد.

منبع: VGC


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۱۰۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۷۴۹,۴۷۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.