سازمان فناوری اطلاعات ایران: کسب‌‌وکارهای فعال در سکوهای داخلی حمایت می‌شوند

سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: کسب‌و‌کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی را دارند، حمایت می‌شوند.

مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران با اعلام این خبر که به کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، تسهیلات ارائه می‌شود، گفت: این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و به کلیه کسب و کارهای فعال  که بر بستر سکوهای مشمول آیین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال اقدام به فروش کالا یا خدمات و یا فعالیت اقتصادی می‌کنند، ارائه خواهد شد.

وی افزود: سقف این تسهیلات برای کسب و کارهای حقوقی، پنج میلیارد ریال، برای کسب و کارهای صنفی، سه میلیارد ریال و برای کسب و کارهای حقیقی، ۲ میلیارد ریال است که سود آن ۱۵.۳۳ درصد و باز پرداخت آن ۴۸ ماهه با شش ماه تنفس خواهد بود.

مظفری تصریح کرد: کسب و کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول نظیر ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله را دارند می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به برای دریافت متن کامل و شرایط عمومی، اختصاصی، مدارک و راهنمای ثبت نام دریافت این تسهیلات به اینجا مراجعه کرده و یا با سامانه پاسخگویی سازمان فناوری اطلاعات ایران به شماره ۱۶۴۹ تماس بگیرند.

نوشته سازمان فناوری اطلاعات ایران:
کسب‌‌وکارهای فعال در سکوهای داخلی حمایت می‌شوند
اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.