ساخت یک چاپگر سه بعدی برای کودکان

چرا اسباب بازی بخرید در حالی که می توانید خودتان آنها را چاپ کنید؟ اخیرا یک چاپگر سه بعدی برای کودکان به نام Toybox وارد بازار شده که می تواند اسباب بازی تولید کند.

به گزارش سیناپرس، پرینتر سه بعدی شرکت Toybox یک چاپگر سه بعدی مناسب برای کودکان و با استفاده آسان است که همه چیزهایی را که یک مبتدی برای شروع ساخت اسباب بازی ها و مجسمه های خود نیاز دارد، در اختیار دارد و اکنون با قیمت ۲۹۸٫۹۹ دلار به فروش می رسد.

این اتفاق برای بچه ها عالی است؛ چراکه فقط با پرداخت قیمت یک اسباب بازی، کودکان شما می توانند ۳۰۰ عدد از آن ها را به دست آورند. سازندگان معتقدند که این چاپگر سه بعدی یک راه آموزشی برای سرگرم کردن فرزندان است.

به گفته سازندگان این دستگاه، اگر از شنیدن جمله من حوصله ‌ام سر رفته از زبان بچه‌هایتان خسته شده ‌اید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که تمرکزشان را از اسباب ‌بازی‌های قدیمی که با آن‌ها بازی می ‌کرده ‌اند تغییر داده و روی چیزی که کنترل بیشتری به آنها می ‌دهد، سرمایه گذاری کنید. به گزارش سیناپرس،کودکان می توانند اسباب بازی های منحصر به فرد خود را بسازند و در عین حال مهارت های ارزشمندی در طراحی و چاپ سه بعدی بیاموزند. به علاوه، این دستگاه یک راه عالی برای پرورش خلاقیت و تخیل است.

سازندگان می گویند: این تصور را داشته باشید که وقتی اسباب بازی کودکتان جلوی چشمانش زنده می شود، چهره کودکتان روشن می شود. با چاپگر سه بعدی Toybox گزینه های بازی بی پایان هستند. از ماشین ها گرفته تا عروسک ها و حیوانات کوچک، کودک شما می تواند خلاقانه ترین رویاهای خود را محقق کند و اگر ایده‌هایشان تمام شد، برنامه Toybox طیف گسترده‌ای از اسباب ‌بازی‌های از پیش طراحی‌ شده را برای انتخاب ارائه می ‌دهد. برای جذاب ‌تر کردن این موضوع، اکنون این شرکت ‌تواند اسباب‌بازی‌ها و آدمک های اکشن شخصیت های کارتونی و فیلم‌های کلاسیک را چاپ می کند.

استفاده از پرینتر سه بعدی Toybox ساده است و می توان آن را با عملکردهای ساده تک لمسی کنترل کرد و مانند اکثر پرینترهای سه بعدی نیازی به چاقو برای برداشتن چاپ ندارد.همچنین کارکرد آن ایمن است و چاپگر از مواد غذایی چاپگر غیرسمی و زیست تخریب پذیر استفاده می کند.

به گزارش سیناپرس، بنابراین، بچه ها می توانند کارتریج را بارگیری کرده، طرحی را انتخاب و در زمان کوتاهی، یک اسباب بازی جدید براق در دستان خود خواهند داشت. گفتنی است که این چاپگر سه بعدی مبتکرانه ۴۱۹ دلار ارزش دارد ولی اکنون تنها با قیمت ۲۹۸٫۹۹ دلار در دسترس است.

مترجم: مهدی فلاحی پناه

منبع: newatlas

نوشته ساخت یک چاپگر سه بعدی برای کودکان اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.